הסדרת מעגלי תנועה בפרדס חנה כרכור

0

 מועצת פרדס חנה כרכור קיבלה הרשאה תקציבית ממשרד התחבורה להסדרת צמתים במושבה. צומת ההדרים-דרור יוסדר באמצעות מעגלי תנועה, ובצומת היונה- הזמיר-התחייה יבוצעו שינויים גיאומטריים לשיפור הבטיחות.

ההרשאה התקציבית ממשרד התחבורה היא בהיקף תקציבי של כמיליון וחצי ₪ (כ-750,000 ₪ לכל צומת) . הסדרת הצמתים תבוצע בהתאם לתכנית שהגישה המועצה לקידום הבטיחות בצמתים אלו.

בשורה חשובה נוספת שהגיעה בשבועות האחרונים ממשרד התחבורה היא תקציב לתכנון הסדרתו של צומת נעורים-אחוזה, במטרה לשפר את הבטיחות בצומת לנהגים ולהולכי הרגל.

ראש המועצה, ד"ר אלדד בר כוכבא מסר: " ציר הדרים-דרור הינו ציר מרכזי וסואן. ההרשאה התקציבית מאפשרת לנו לצאת לדרך למימוש התכנית להסדרת הצומת. הסדרת שני הצמתים מתוכננת לשנת 2018 כחלק מתכנית העבודה של אגף ההנדסה ברשות. בשבועות האחרונים אנו שמים דגש על קידום נושא התחבורה בישוב – בטיחות הנהגים והולכי הרגל בכבישי הישוב וקידום פתרונות לצמצום עומסי התנועה בצירים המרכזיים ובכניסות וביציאות מהישוב. "

בר כוכבא הוסיף כי : "במקביל לקידום תכניות אלו, אנו מפעילים לחץ על משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל לטפל בכבישים שמצויים תחת אחריותם הישירה- דרך הים ורחוב המייסדים. המועצה הגישה תכניות והצעה תקציבית להסדרת דרכים אלו. לצד זאת חשוב להזכיר כי בימים אלו מתקדמות העבודות להקמת מחלף חנה, פרויקט רחב היקף של משרד התחבורה, נתיבי ישראל ומנהל מקרקעי ישראל אשר צפוי להקל על זרימת התנועה באזור ובעיקר על היציאה מהישוב."

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.