כינוס ועדת החינוך העירונית חדרה

0

הוועדה מתכנסת לישיבות תקופתיות רבות-משתתפים, ודנה במגוון נושאים תוכניות ועדכונים על העשייה של מערכת החינוך בחדרה

ועדת החינוך ועדת חובה בכל רשות מקומית, ותפקידה ליזום ולתכנן פעילויות בתחומים הנוגעים לחינוך. כמו כן, מתפקידי הוועדה לייעץ ולפקח על מערכות החינוך השונות ביישוב ולהשפיע על עיצוב מערכות החינוך המקומיות וקידומן.

בישיבתה התקופתית של הוועדה השתתפו ראש העיר צביקה גנדלמן הממונה על תיק החינוך ומכהן כיו"ר ועדת החינוך, מ"מ יו"ר הוועדה חבר הנהלת העיר עו"ד אלי בוסקילה, המשנה לראש העיר בועז ביטון, חברי מועצת העיר אלה גולדשטיין וקלימו כלפון, מנהלת אגף החינוך סיגלית איציקוביץ', כל מנהלי המחלקות באגף, מנכ"ל העמותה העירונית "פנאי העיר" אייל עפגין, נציגים של מנהלי בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים, יו"ר הנהגת ההורים העירונית צפריר אורנשטיין, יו"ר מועצת התלמידים העירונית שחף פורטנוי, מנהלת מחלקת הנוער בעמותת "פנאי העיר" יעל איטח, ומשתתפים חיצוניים שהוזמנו בהתאם לנושאים שהיו על סדר היום.

בין העדכונים שפורטו בוועדה, היה פרסומה של חוברת דיגיטלית המציגה את ההישגים והפרויקטים של מערכת החינוך העירונית; הוצגו נתוני הרצף החינוכי; נדונו אפשרויות ודרכים לקידום תנועות הנוער בעיר; הוצגה תוכנית שנתית של פורום מנהלים; פתיחת אזורי הרישום לבחירה מבוקרת; תוכנית הייחודיות לכל בית ספר; ותוכניות המתוכננות לקידום המערכת ותכניה לטובת תלמידי חדרה.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.