כיתות י"ב בחדרה נחשפים למרכז הצעירים

0

זוהי השנה השנייה שבה מתקיים מיזם עירוני, במסגרתו כל כיתות י"ב מבתי הספר התיכונים בחדרה, מגיעים לביקור במרכז הצעירים העירוני. המיזם החל בשנה שעברה, בשיתוף פעולה פורה וברכתה של מנהלת אגף החינוך בעיריית חדרה, סיגלית איצקוביץ', והתגייסות מלאה של מנהלי התיכונים בעיר וצוות טורבינה מרכז הצעירים העירוני.

המיזם הוקם על מנת להטמיע הלכה למעשה, את רצף השירותים העירוניים שניתנים לנוער ובהמשך לצעירים בעיר. המטרה היא להביא לכך שכל בוגרי כיתת י"ב בעיר, יכירו את המגוון הרחב של השירותים שיש למרכז הצעירים העירוני להציע להם בהמשך דרכם. למשל: סיוע במציאת עבודה, איתור אגודות שירות לאומי, קורסי הכנה לבחינת הפסיכומטרי, הזכויות המגיעות להם לאחר סיום השירות הצבאי ועוד. במהלך הביקור, תלמידי י"ב לומדים על ההיסטוריה של בית כהנא, על התחומים בהם מרכז הצעירים מתמחה ויהיו עבורם רלוונטיים מאוד לאחר סיום לימודי התיכון. כל אלו מועברים על ידי הצוות של מרכז הצעירים בצורה מעניינת ובגובה העיניים.

נועה, תלמידת י"ב מספרת: "אין מי שלא מכיר המבנה של המרכז צעירים בעיר, היו כאן מיצגים של יצירות אומנות צבעוניות וגם מיצג גדול של גרביים אבל אף פעם לא ידעתי מה עושים בפנים. אני שמחה מאוד על ההזדמנות להבין לעומק את מה שעושים פה ואני בטוח אחזור לפה לחפש עבודה לפני הגיוס וכמובן גם בהמשך."

מרכז הצעירים בחדרה פועל למתן שירות וייעוץ לצעירי העיר בגילאי 18-35 בנושאי פיתוח קריירה (השכלה ותעסוקה) ופיתוח קהילות (קהילת אמנים, קהילת סטודנטים, קהילת יוצרים חברה ועוד). במקום ניתנים ייעוציים והכוונה ללימודים, חיפוש עבודה, מלגות לימודים ועוד. וכן פועלות קהילות בתחומי תוכן שונים ומתקיימים אירועי תרבות למען צעירי העיר.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.