מחזירים אהבה לאם הבית

0

מרים מילחם, אם בית ממוצא ערבי בבית הספר הממלכתי דתי "תלמי הדר" בחריש,  לא חלמה לכזאת מסיבת יומולדת. לאור מסירותה הרבה לעבודה והיחס החם שמעניקה לתלמידים , החליטו ההורים יחד עם תלמידי בית הספר להפתיע אותה עם עוגות ובלונים לכבוד יום הולדתה. ראש המועצה המקומית יצחק קשת: "אין דבר חשוב יותר מ "ואהבת לרעך כמוך". מהיום כשישאלו אותי מהו חינוך אוכל להגיד בפה מלא-זה חינוך ואלה הערכים עליהם מושתתת חריש.

מרים מילחם מהכפר ברטעה שעובדת בבית הספר הממלכתי דתי בעיר חריש לא תשכח בחיים את יום ההולדת הארבעים וארבע שלה. בבית הספר בה היא עובדת התכוננו מראש תלמידי והורי התלמידים יחד עם הצוות החינוכי והתלמידים ואירגנו למרים מסיבת יומולדת בהפתעה עם עוגות ובלונים.

מרים התרגשה מהמחווה שלא מובנת מאליה וכנראה שאת יום ההולדת הזה היא תזכור כחוויה של חיבור ודו קיום.

ראש המועצה יצחק קשת: ילדי בית הספר, ביחד עם ההורים וצוות בית הספר – נרתמו להפתיע את מרים במסיבת הפתעה עם עוגות, שלל ברכות, ואיכפתיות שמרים בוודאי לא תשכח עוד שנים רבות. אין דבר חשוב יותר ללמד מאשר "ואהבת לרעך כמוך". לא תמיד אנחנו רואים את האדם שמאחורי בעל התפקיד שעושה את העבודה האפורה, ולא תמיד אנחנו זוכרים שמילה טובה שלנו – עושה למישהו אחר את היום, אני חושב שעבור מרים זה היה יום ההולדת המרגש בחייה. מעכשיו, אם ישאלו אותי מה זה חינוך – זה מה שאענה. זה מה שנקרא חינוך וזו דוגמא למערכת הערכים עליהם מושתתת חריש.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.