מקבץ אירועי שבועות – ארצי ומקומי

מחפשים מה לעשות בשבועות? ריכזנו עבורכם מגוון אירועים מקומיים וארציים, שימו לב הדף יתעדכן באירועים נוספים בהם נתעדכן כך ששווה לעקוב אחר הדף או הפוסט בפייסבוק

0

שבועות בקק"ל: בעקבות הצאן – מהיער למחלבה

_אילנות מקבץ אירועי שבועות - ארצי ומקומי
אירועי שבועות בקק"ל – צילום באדיבות יעל הרמן, ארכיון הצילומים של קק"ל

סיורים ביער בן שמן, יער צרעה ויער אילנות

לקראת חג השבועות קק"ל מזמינה את הציבור למגוון סיורים ופעילויות לכל המשפחה ביערות ובאתרים של קק"ל. בין אירועי קק"ל לחג השבועות:

בעקבות הצאן – מהיער למחלבה ביער בן שמן

סיור ביער ומפגש עם רועה צאן וביקור במחלבה

קק"ל מזמינה את הציבור לסיור ביער בן שמן ומפגש ייחודי עם רועה צאן ביום שני 21/5/18 בין השעות 14:00-17:30. הסיור יערך ברכבים פרטיים ובמהלכו יכירו המסיירים את אורח חיי הרועה, מטרות הרעיה ביער וישמעו על הטיפול בעדר.
לאחר המפגש עם הרועה יסעו המטיילים ברכבים הפרטיים למחלבת 'דורון מן הטבע' בנחלים ויבקרו במכון החליבה המודרני ובדיר וילמדו להכין גבינה צפתית.
משך הסיור צפוי להימשך כשלוש וחצי שעות ועלות השתתפות 20 ₪ בלבד לאדם (מגיל 5).
הרשמה לסיור במוקד "קו ליער": 1-800-350-550

בעקבות הצאן מהיער למחלבה – יער צרעה

ביקור אצל רועה הצאן ביער צרעה ובמחלבה

קק"ל מזמינה את הציבור לסיור לרגל חג שבועות "בעקבות הצאן -מהיער למחלבה"- ביער צרעה. הסיור יערך ברכבים פרטיים ביום חמישי 24/5/18 בין השעות 15:45 – 19:30ובמסגרתו יתקיים מפגש ייחודי עם רועה הצאן ביער צרעה כמו כן במהלכו יכירו המשתתפים את אורח חיי הרועה, מטרות הרעיה ביער וישמעו על הטיפול בעדר.
לאחר המפגש עם הרועה יסעו המסיירים ברכבים הפרטיים למחלבת עברי במושב עזריה. יבקרו במחלבה, וישמעו על תהליכי הגיבון ואף יכינו מאכל עם גבינות.
משך הסיור צפוי להימשך כשלוש שעות ו-45 דקות ועלות השתתפות 20 ₪ לאדם ( מגיל 5).  הרשמה במוקד "קו ליער": 1-800-350-550

שישי שבועי ביער אילנות ובמרכז המבקרים

קק"ל מזמינה את הציבור הרחב לשישי שבועי – סיור ליער אילנות שבשרון לרגל חג השבועות, ביום שישי 18/5/18 בין השעות 10:00-12:30
בלב השרון נמצא יער מיוחד במינו, שאין שני לו בישראל. 750 מיני עצים צומחים זה בצד זה ומייצגים מבחר עצום של מקומות ברחבי העולם. סיור ביער הוא חוויה לאוהבי טבע והזדמנות לעריכת היכרות עם עצים זרים, מוזרים ומופלאים, חלקם בעלי מראה אקזוטי מרתק. לאחרונה נחנך במקום מרכז מבקרים המוקדש כולו לעצים, משלב את הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום, ומציע למבקרים בו חוויה אינטראקטיבית מיוחדת במינה.
הסיור כולל ביקור במרכז המבקרים. מתאים לילדים מעל גיל 6.
הסיור ללא תשלום ומותנה בהרשמה ב"קו ליער", 1-800-350-550.

חוגגים שבועות במתחם ה-VIP ביס פלאנט

tn_זכרון-14-צילום-איל-תגר מקבץ אירועי שבועות - ארצי ומקומי
מתחם הVIP ביס פלאנט זכרון יעקב – צילום: איל תגר

מתחם ה- VIP של יס פלאנט זכרון יעקב חוגג שבועות! במהלך הסופ"ש הקרוב יוכלו אורחי המתחם ליהנות מתפריט הקיץ החדש ובנוסף, מגבינות בוטיק בשיתוף מחלבת מוטק'ה החולב. מחלבת הבוטיק הוקמה ע"י מוטק'ה, חקלאי ותיק מהמושב תלמי אלעזר כמיזם משפחתי של יצור גבינות משובחות על טהרת חלב כבשים בעבודת יד בשיטות מסורתיות מחלב מלא ללא חומרים משמרים.

מתחם ה- VIP של יס פלאנט מציע את חווית הבילוי המושלמת. טרקלין המתחם נפתח לאורחי הקולנוע 30 דק' לפני תחילת הסרט ומציע ארוחת ערב עשירה ומזנון קולנוע מלא חופשי וללא הגבלה הכולל פופקורן, נאצ'וס, גלידות, שתייה חמה וקרה ועוד.  בסיום הארוחה האורחים מוזמנים להקרנת סרט באולם אינטימי עם כורסאות מפנקות. החל מה-1 במאי  רשת  yes PLANET מציעה תפריט קיץ חדש המציע שלל מנות וסגנונות, חובקי עולם וז'אנרים קולינריים, בסופ"ש הקרוב יוכלו אורחי המתחם להנות גם מגבינות הבוטיק של מחלבת מוטק'ה החולב. 17-19/5 מתחם ה-VIP ביס פלאנט זכרון יעקב.

פסטיבל אבו גוש למוסיקה ווקאלית

-הקאמרית-תל-אביב-צלום-פנינה-אבן-טל-1-מגה מקבץ אירועי שבועות - ארצי ומקומי
המקהלה הקאמרית תל אביב-צלום-פנינה אבן טל

"הפסטיבל שבתוך הפסטיבל" נערך במתחם היפיפה שסביב כנסיית קרית יערים.  השנה פסטיבל זה יתקיים ביום שבת ה 19.5 וביום ראשון ה 20.5. במשך 4 שעות  12:00-16:00 נערכים מופעים בחמישה מוקדים שונים. עם הפסקות קצרות בין המופעים המתחלפים.

בפינה המערבית: בימת האופרה- אריות ודואטים מתוך אופרות מאת מוצרט,ורדי ,רוסיני,ביזה, וכן שירים נפוליטנים. עם נטלי חיימוב סופרן, אוקסנה דורפמן מצוסופרן, מיכאל גאיסינסקי בריטון. אסיה לוקשין פסנתרנית.
ההרכב "די גאסן טריו":בניהול יאנוש הורוויץ – אינדי פולק ישראלי המושפע מאזור הבלקן ומזרח אירופה בשילוב אלמנטים של ג'אז, מוסיקה ערבית וקלאסית.

בפטיו: מקהלות וחבורות זמר השרים שירים ישראליים שאהבנו ואוהבים המלווים אותנו מאז ימי העליה הראשונה ועד מלחמת ששת הימים.

בפינת ירושלים: פולק מהמוסיקה הצפון הודית וכן קטעים קלאסיים בניהול דודו אלכביר ובנגינת סיטאר, חליל וטאבלה.
אמנית החלילים חפציבה זר אביב מלהטטת על מגוון חלילים קלאסיים ועממיים.חוברת לנגן הנבל מפרגואי דוד קאלסברג בתוכנית מוסיקת עולם, דבקות, שירי עם ורועים ועוד.

בפינת הזיתים: שלישית נגנים בניהול עוזי רוזנבלט – "מוסיקת עולם בזמר העברי",מופע מיוחד לכבוד 70 שנה למדינה

שרים בחורשה: "שירים שאהבנו ואוהבים לשיר" מימי עליה ראשונה ועד מלחמת ששת הימים בהנחיית מוטקה שלף ואורי אורלב.

מחירי כרטיסים 144 שקלים לקונצרט ב"קרית יערים" , 95 שקלים בקריפטה, 85 שקלים לכניסה לפסטיבל "קונצרטים בחוץ" (30 לילד)
הרכישה דרך קופת בימות באינטרנט:   www.bimot.co.il או בטלפון  6226* או בקופת בראבו 3221 *
למידע נוסף על ההסטוריה, אבו גוש ועוד http://www.agfestival.co.il/

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.