קשר וחיבור משמעותי בעזרת מוסיקה

0

רועי טל היה מבקר את סבתו בדיור מוגן בו היא שהתה, ביקורים די שגרתיים, עד שהחליט להביא אוזניות ולשמוע יחד איתה מוסיקה. הרעיון של האזנה משותפת למוסיקה התגלגל להקמת עמותת imagine שהיום רועי עומד בראשה ומפעילה את תכנית 2gether.

2gether היא תכנית הכשרה המשלבת אפליקציה ואתר בכדי לאפשר יצירת קשר והפגת בדידות באמצעות האזנה משותפת למוזיקה. במסגרת התכנית אנו מכשירים שותפים מוזיקליים -בן משפחה, מטפל עיקרי, מתנדבים וכו׳- בתהליך יצירת קשר וחיבור לאזרח וותיק באמצעות האזנה משותפת למוזיקה.

החיבור בין האזרח הוותיק  והשותף המוזיקלי מתרחש באמצעות מתודה המשלבת 'הקשבה אמפתית' למוזיקה בעל ערך רגשי, ושימוש באפליקציה ואתר אינטרנט אשר פותחו במיוחד בכדי לשרת מטרה זאת.  המוזיקה מחברת את המאזינים לזיכרונות, לרגשות ולרגעים מוזיקליים מחייו של האזרח הוותיק ומאפשרת חיבור בעל אופי טיפולי לכל אחד ואחת מאיתנו שמעוניינים להעשיר ולהעמיק את הקשר עם האזרח הוותיק.

הפרויקטים פועלים כיום במעל ל-80 מרכזי יום ברחבי הארץ, עם בני משפחה, במסגרות חינוכיות שונות בשילוב של תלמידים בפרויקט מעורבות חברתית אל מול קשישים בקהילה, בבתי אבות, במעונות לניצולי שואה ועוד.

העמותה פותחת בהליך גיוס מתנדבים למעון לניצולי שואה שממוקם בבית החולים שער מנשה שבאזור.

ההתנדבות תהיה קבועה אחת לשבוע לבחירת המתנדב בימי שלישי בין השעות 10:00-11:00 או בימי חמישי בין השעות 16:00-17:00. התכנית מלווה ע"י צוות מקצועי מידי שבוע.

 

לפרטים www.2gether.fun info@2gether.fun 052-4446633 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.