אושרה הקמת מערך אכיפה עירוני בפרדס חנה כרכור

0

בשורה משמחת לתושבי פרדס חנה-כרכור: בקשתם של ראש המועצה הקודם חיים געש וסגנו יואב קעטבי לצרף את פרדס חנה-כרכור לתכנית הקמת מערכי האכיפה העירוניים, אושרה ובתחילת החודש הבא תתקיים ישיבת התנעה ראשונה בעניין.

כזכור, בתאריך 30.6.14, בדיוק לפני שנתיים, נפגש השר לביטחון פנים גלעד ארדן לישיבת עבודה עם ראש המועצה געש, סגנו קעטבי, קב"ט המועצה יעקב סלבין ומנהל הפיקוח של המועצה אייל שני. באותה ישיבה נענה השר ארדן לבקשת ראש המועצה וסגנו להצטרפות לתכנית וציין כי כניסת הרשות תבחן בשנים 2017-2018 בכפוף לקריטריונים שנקבעו.

בחודשים האחרונים, לאחר ביצוע עבודת מטה במשרד לביטחון פנים הוחלט על הכללת חמש רשויות נוספות בתכנית ולפני כעשרה ימים ב-18.6 נקבע סופית כי פרדס חנה כרכור תהיה אחת מהן ויוקם בה מערך אכיפה עירוני שיכלול היקף כוח של 10 פקחים מהרשות לצד 10 שוטרים. כמו כן תעמיד הרשות לטובת היחידה רכב רגיל ורכב דו גלגלי וכך גם המשטרה שתעמיד רכב משטרתי אחד ורכב דו גלגלי אחד.

יואב קעטבי, מי שטיפל בנושא באופן צמוד מאז הוגשה הבקשה לפני שנתיים, עודכן מיד עם קבלת ההחלטה המשמחת ועודכן עוד כי דיון התנעה להקמת המערך נקבע ליום 11.7.18.

קעטבי אמר השבוע: "זוהי בשורה משמחת מאוד. עבדנו קשה לכלול את המועצה בתכנית ואני שמח שיש פירות לעמלנו. תודה לשר ארדן על ההחלטה החשובה שתחזק את הביטחון העירוני והרגשת הביטחון של התושבים".

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.