אירועי פסח בחדרה ובסביבה

0

אירועי פסח בחדרה

פסטיבל האביב

פסטיבל האביב יתקיים בפארק נחל חדרה בסימן עולמו של הטבע. לאורך כל שעות היום ייהנו הבאים מהצגות, מופעים, מיצגים, סדנאות, פינת ליטוף, תצוגת כלבים, הפעלות חווייתיות ופעילויות בנושא עולמם של הפרחים ועולם החי. הפעילויות מותאמות לכל גיל. נגישות מלאה ברחבי הפארק ובכל הפעילויות.

שאטלים יופעלו הלוך וחזור אל מתחם האירוע.

חוה"מ פסח, יום שלישי, 3 באפריל. החל מהשעה 9:00. פארק נחל חדרה. נגישות לנכים. הכניסה חינם.

אקדמיה לקוסמים

טכנודע חדרה מזמין אתכם להיות קוסמים ליום אחד. הקוסמים הצעירים יקבלו ערכת קוסמים וייחשפו בכל אחת מהתחנות לשלל קסמים מרשימים ואשליות מתעתעות מעולם האש, המים, הצבע, מגנטים.  כך יוכלו לגלות כי מאחורי כל אחד מהקסמים מסתתר לו רעיון מדעי מרתק. בנוסף יתקיים מופע קסמים, ולסיום יקבלו תעודת קוסם. מתאים לכל המשפחה.

חוה"מ פסח, ימים שני עד רביעי,  2 עד 4 באפריל. בין השעות 9:00 עד 16:00. טכנודע חדרה, רחוב הרב ניסים 2 גבעת אולגה, חדרה. פרטים נוספים ורכישת כרטיסים www.technoda.org.il, או בטלפון 04-6333505.

מדע מרתק

פארק ומוזיאון המדע מזמינים לגעת, להתנסות ולהבין עשרות תופעות מדעיות מרתקות בחוויית ביקור פעילה ומהנה לכל המשפחה. מתחם אנרגיה, מתחם צליל וקול, מתחם משחקי מחשבה, חדר חושך, תערוכת ספינות ועוד המון הפתעות.

חוה"מ פסח, ימים שני עד רביעי,  2 עד 4 באפריל. הכניסה היא עד שעתיים לפני סגירת המוזיאון. הכניסה לפלנטריום ולמרכז חץ בעלות נפרדת.

טכנודע חדרה, רחוב הרב ניסים 2 גבעת אולגה, חדרה. פרטים נוספים ורכישת כרטיסים www.technoda.org.il, או בטלפון 04-6333505.

מסע 70

בשיתוף "מסע 70" יתקיים סיור לכל המשפחה, ילדים, נוער ומבוגרים.

ביקור בחוות חפציבה, כולל  סיור והפעלות. משם סיור מודרך אל אנדרטת אבשלום פיינברג בפארק נחל חדרה, והליכה על חוף הים עד למכמורת.

חוה"מ פסח, יום שני 2 באפריל. יציאה: בשעה 9:00 מחדר האוכל של קיבוץ שדות ים. חזרה: יציאת שאטלים ממכמורת החל מהשעה 17:00.  פרטים: 04-9118806 או  דוא"ל Pnay@pnay.org.il.

סיור לאור ירח

סיורי לילה לאור ירח עם עששיות ופנסים, ושירה בציבור סביב המדורה. מתאים לכל המשפחה. סיורי הלילה יתקיימו באזור חוף גדור. השירה בציבור תהיה בחורשת האקליפטוסים הסמוכה לשכונת עין הים.

חוה"מ פסח, יום שני 2 באפריל. יציאה: בשעה 19:00 מדרום לכיכר הראשונה (המערבית), רחוב גבעת הלבונה בשכונת עין הים. פרטים: 04-9118806 או בדוא"ל  Pnay@pnay.org.il

חוויה אינטראקטיבית

במוזיאון החאן מציעים חוויה אינטראקטיבית לכל המשפחה, כולל סיורים ופעילות יצירה לילדים.

חוה"מ פסח, ימים ראשון עד שלישי, 1 עד 3 באפריל. בשעות 10:00 ו-12:00.

מוזיאון הח'אן, רח' הגיבורים 74 חדרה. לפרטים והרשמה: טל. 04-6324562 / 04-6322330; דוא"ל khanhadera@013.net.il.

מימונה

מוזיקה והופעות לצד מתחם קמפינג ועל האש. על הבמה המרכזית להקת מרקש במגוון להיטים מרוקאים וים תיכונים, הזמרים דוד נעים, מתן שמר, ולהקות מקומיות. הופעה מרכזית: סטאלוס ואורן חן במופע שמח ומרקיד. תרבחו ותסעדו.

חוה"מ פסח, יום ראשון 8 באפריל, החל מהשעה 14:00. מדשאה דרומית, חוף גבעת אולגה.

פסח 2018 ביס פלאנט זכרון יעקב – מחפשים את האפיכוכב וזוכים בהקרנה פרטית ובפרסים שווים

IMG-20170411-WA0012-357x210 אירועי פסח בחדרה ובסביבה
האפיכוכב ביס פלאנט זכרון יעקב. צילום: יח"צ

רשת בתי הקולנוע "יס פלאנט" מזמינה את הקהל להשתתף במשחק הגדול של פסח – לחפש את "האפיכוכב" ולזכות בפרסים שווים. מי שיימצא את "האפיכוכב" של יס פלאנט יזכה בפרס הגדול –  הקרנה פרטית לזוכה ול-40 מחבריו, כולל פופקורן ושתיה.

לקראת החג יוקם מתחם הפעילות הייחודי עם מסך לד ענק, בו יוכלו לזכות רוכשי הכרטיסים במגוון פרסים: כרטיסי VIP במתנה, כרטיס קולנוע 1+1 במתנה, פופקורן במתנה, שתייה במתנה, פופקורן 1+1 במתנה, הגדלה במזנון ועוד המון הטבות.

בנוסף, המבקרים בחג הפסח בקולנוע "יס פלאנט" יוכלו ליהנות מהסרטים הגדולים של החג:  לילדים –  "פדינגטון 2", "הקדמונים", "אגדת המלך שלמה", "לעוף על אפריקה"
וגם – "פסיפיק רים: המרד","משאלת מוות" ו"גרינגו". הסרטים "טומב ריידר" ו"שחקן מספר 1" .

פעילות "האפיכוכב" תתקיים בין התאריכים: 31.3-7.4, בכל שעות הפעילות של הקולנוע. ההשתתפות מותנית ברכישת כרטיס לסרט בתקופת הפעילות.

יס פלאנט זיכרון יעקב יהיה פתוח לרגל החג החל מהשעה 10:00 בבוקר מיום חמישי הקרוב ה-22/3 ולכל אורכה של חופשת הפסח עד ליום שבת ה-7/4, כשהקרנה ראשונה תתקיים בשעה 11:00 בבוקר והקרנה אחרונה בשעה 23:00 בלילה .

חוגגים פסח בקניון עופר לב חדרה!

-קנדמה-בעופר-לב-חדרה-צילום-אבירם-לוגסי-Custom-210x136 אירועי פסח בחדרה ובסביבה
אליפות קנדמה בעופר לב חדרה צילום אבירם לוגסי

קניון עופר לב חדרה המשתייך לקבוצת קניוני עופר, יחגוג את חג הפסח באווירה חגיגית ובשלל הפתעות. הילדים והוריהם מוזמנים להגיע בימים שני – רביעי, בתאריכים 2-4.4 וליהנות ממגוון פעילויות ומופעים ביניהם אליפות משחק הקנדמה.

פירוט הפעילויות:

יום שני 2.4

ב- 11:00 אליפות הקנדמה במסגרתה יתקיים מקצה גמר מתחילים, מקצה גמר מתקדמים ומגוון של תחרויות מגניבות עם פרסים. במקום תהיה עמדת מכירה של קנדמות ועמדת הרשמה לתחרויות והצגת הפרסים.

משחק הקנדמה הינו משחק עץ יפני עתיק בן כ150 שנה, לקנדמה מגוון תרגילים ואפשרויות. הקנדמה מפתחת קוארדינציה, יכולות למידה וריכוז. הקנדמה מלמדת את התגמול שבהתמודדות עם אתגרים. קנדמה זו קהילה ודרך חיים למעל 10,000 שחקנים בארץ. נבחרת הקנדמה הישראלית, המכונים  "MERKABA" מורכבת מהשחקנים הטובים ביותר בארץ ויגיעו לחדרה להופעה חיה

  • יום שלישי 3.4 – 11:00 סדנת יצירה לפסח – הכנת בובות צפרדע .

17:30 – הצגה – משה בתיבה – הסיפור המיוחד על הצלתו של התינוק משה ששט בתיבה על היאור, כפי שמספרות אותו מרים, אחות משה בת פרעה, שהפכו לחברות כנגד כל הסיכויים. סיפור על אומץ ועל כוחה של חברות, שבזכותם יצא עם ישראל ממצרים.

  • יום רביעי 4.4 – 11:00  הצגה – הכוס של אליהו – הצגה מרגשת לחג הפסח על מירי הקטנה ואליהו הנביא, המסייעת להבין את המשמעות של החג וסמליו בדרך מקורית ומשעשעת.

 

"חֶדֶר": פסטיבל קאמרי בין-תחומי בחוה"מ פסח במוזיאון ראלי בקיסריה

== "חֶדֶר": פסטיבל קאמרי בין-תחומי
במוזיאון ראלי, קיסריה
4-2 באפריל, 2018, חוה"מ פסח ==

מופעים מיוחדים | הרצאות | מוסיקה קאמרית | ספרות
בין המשתתפים: ערן צור, שלמה גרוניך, נגני התזמורת הפילהרמונית הישראלית, בני ציפר, אורי הולנדר ועוד
מנהל אמנותי: אורי הולנדר
הכניסה חופשית

-ראלי-קרדיט-שי-שקולניק-357x210 אירועי פסח בחדרה ובסביבה
מוזיאון ראלי קיסריה. צילום: שי שקולניק

מוזיאון ראלי, קיסריה שמציין השנה 25 שנים להיווסדו, גאה להציג פסטיבל בין-תחומי פרי יוזמתו והפקתו, שנושאו הוא "חדר". הפסטיבל, שזו שנתו השנייה, זכה בשנה החולפת להצלחה בלתי רגילה. יוזמו ומנהלו האמנותי הוא המשורר, המוסיקאי וחוקר הספרות ד"ר אורי הולנדר, המנהל האמנותי של מוזיאון ראלי. הפסטיבל מתקיים בתאריכים 4-2 באפריל בחוה"מ פסח.

"חדר" הוא פסטיבל קאמרי באופיו, המציע הרצאות, מופעים וקונצרטים של מיטב הרפרטואר הקאמרי לקהל הרחב. כל מופעיו והרצאותיו הם בין-תחומיים. הקשר המרתק בין ספרות למוסיקה בא לידי ביטוי בפסטיבל זה במגוון דרכים. בתוכנית הפסטיבל מופע בהשתתפות פרופ' נסים קלדרון, ערן צור ומוזיקאים ויוצרים נוספים; אופרה צבעונית ומיוחדת לכל המשפחה – עיבוד של "חליל הקסם" מאת מוצרט; רסיטלים קאמריים בהשתתפות נגני התזמורת הפילהרמונית הישראלית, הרצאה של הסופר והעורך בני ציפר, מופע חד-פעמי עם שלמה גרוניך, אורי הולנדר ורונן שפירא המנגנים על שלושה פסנתרי כנף, מפגש בין מירון ח. איזקסון והפסנתרן רונן שפירא ומופע משוררות עם נוית בראל, ענת שרון-בלייס ויעל טומשוב ובו גם עיבודים ווקאליים לשיריהם של ויסלבה שימבורסקה, טהא מוחמד עלי, חנוך לוין ואחרים.

נושא הפסטיבל, "חדר", נבחר כניגודו המוחלט של הרעש השולט בחיי התרבות בישראל. חדר משמעו אינטימיות, קִרבה בין המבצעים לקהל, ובראש ובראשונה – קשב ליצירה ולאמנים המבצעים, שמבטיח חוויה תרבותית ברמה הגבוהה ביותר.

הכניסה לכל מופעי הפסטיבל – ללא תשלום ובהרשמה מראש
טלפון: 04-6261013 * דוא"ל:[caesarea@rallimuseums.com ]

 

מופע סוסים מרהיב בהיפודרום בנמל קיסריה חול המועד פסח 1.4-4.4.18

-צילום-צופית-דמרי-357x210 אירועי פסח בחדרה ובסביבה
ההיפודרום מתעורר לחיים בקיסריה. צילום צופית דמרי

הגן הלאומי קיסריה מזמין לבוא ולרכב על הזמן בהיפודרום המתעורר לחיים…

עם רוכבים מקצועיים על מדיהם וכליהם, הלמות תופים,

תרועה גדולה והורדוס המלך בכבודו ובעצמו!

המופעים יתקיימו פעמיים ביום בשעות 11:00 ו-13:30

במשך 4 ימים בחול המועד פסח יתקיימו בגן הלאומי קיסריה מופעי ראווה יפיפיים של סוסים ורוכבים מחוות ברטמן שבבית יהושע, בהיפודרום המלכותי שהקים המלך הורדוס בשנת 22 לפנה"ס אשר שימש זירת שעשועים למופעים ואירועים המוניים ביניהם מרוצי סוסים, מרוצי מרכבות ועוד.

האירועים נערכים בשיתוף החברה לפיתוח קיסריה ורשות הטבע והגנים ופתוחים לקהל הרחב.

נוסף למופעי סוסים צבעוניים המדמים את המרוצים שהתקיימו עוד בימי רומי העתיקה, מזמן הגן הלאומי של קיסריה למבקריו, משפחות וילדים, שלל חוויות ואטרקציות: סיורים מודרכים ללא תשלום מהשער הצלבני ומשער התיאטרון, טיול בגן ממצאים ארכאולוגיים ובטיילת הים היפיפייה, ביקור בשרידי ארמונו המפואר של הורדוס ובתיאטרון המרשים, צלילה לתוך מסע הרפתקאות במיצגי "מסע בזמן", ביקור בגלריות אמנים ציוריות, מסעדות ובתי קפה על קו המים ועוד.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום נוסף על דמי הכניסה לגן הלאומי : (39 שקלים למבוגר, 24 שקלים לילד, חינם למנויים).

למידע ופרטים: *6550 או *3639 בפייסבוק ובאתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים: www.parks.org.il

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.