אלופי הג'ודו מפרדס חנה כרכור

0

בשבוע האחרון נפגש ראש המועצה, עו"ד, ד"ר, אלדד בר כוכבא עם 3 ספורטאי ג'ודו מצטיינים בני הישוב-אילון בר ששת, עמית בן שמעון ועמרי זך . הספורטאים לוו בהוריהם וצוות המאמנים בהובלת  יואל נחמיאס. עוד השתתפו בפגישה מ"מ ראש המועצה וסגנו, מיכה מגידש, סגן ראש המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלי אטיאס ומנהלת המתנ"ס, קולט ריימונד.

אילון הינו ג'ודוקא בן 17 – אלוף ישראל במשקל עד 60 קג קדטים 2018, זוכה במדליית ארד בגביע אירופה במלגה, ספרד בתחרות שנערכה לפני כחודש. מדורג 1 בארץ במשקל עד 60 ק"ג, ספורטאי נבחרת ישראל קדטים (עד גיל 18). עמית בן 20 – זוכה מדליית ארד באליפות ישראל עד גיל   21 בשנת 2018, מדליית ארד באליפות ישראל עד גיל 23 2018 וכן, ספורטאי נבחרת ישראל ג'וניור (הכוללת מתחרים עד גיל 21). עומרי , ג'ודוקא בן 18 – חבר נבחרת ישראל ג'וניור (עד גיל 21), יתחרה בסבב האירופאי השנה.

הספורטאים הנחושים הללו מתחרים בסבב האירופאי בג'ודו והישגם האחרון היה במסגרת בגביע אירופה בספרד לפני כחודש. השלושה מתאמנים במועדון הג'ודו של יואל נחמיאס.

הספורטאים וצוות האימון שיתפו את הנוכחים בפגישה בהשקעה הרבה הנדרשת כדי להגיע להישגים המרשימים הללו- אימונים אישיים, לווי רפואי, שמירה על תזונה. ראש המועצה, עו"ד, ד"ר, אלדד בר כוכבא, התעניין בשגרת האימונים של הצעירים וציין כי " זהו תהליך שמחייב משמעת עצמית והתמדה ואני מצדיע לכם על כך." "הזמנתי אתכם ללשכתי כדי להביע את הערכתי להשקעה הרבה ולהישגים המרשימים אשר מציבים את פרדס חנה כרכור על המפה העולמית בענף הג'ודו". עוד הוסיף בר כוכבא: " אנחנו נבדוק כיצד ניתן להמשיך ולתמוך בספורטאים מצטיינים בני הישוב."

סגן ראש המועצה ומחזיק תיק הספורט, חבר המועצה, אלי אטיאס, הוסיף: "להצטיין בענף זה זו עבודה קשה שדורשת חוזק פנימי, הרצון והאמונה ביכולותיכם מובילים אתכם קדימה ובהצלחה ראויה להערכה. אתם מייצגים את הישוב ואת המדינה בכבוד ובגאווה"

מ"מ ראש המועצה וסגנו, חבר המועצה, מיכה מגידש הדגיש : "אין מה להצטנע, יש לנו פה נציגות מאוד מאוד מכובדת של ספורטאים שייצגו אותנו באליפות אירופה ותחרויות נוספות בעולם. התוצאות המרשימות הן תוצר של ההשקעה הרבה  ושל נחישות לממש את יכולותיכם ללא פשרות. מצטנעים ולא מספרים שעמית בן שמעון, הנו סגן אלוף אירופה ובשבוע הבא הוא טס לפורטוגל להתחרות במסגרת אליפות אירופה לשנת 2018 ואני גם מקווה שיביא לנו מדליה באולימפיאדה הקרובה ".

קולט ריימונד ברכה את הספורטאים על ההישגים:" כל הכבוד ויישר כוח לכם על ההישגים המרשימים , וגם ליואל נחמיאס שעומד מאחוריהם ומלווה אותם שנים רבות. גאים בכם!"

מצוות האימון ניסו להמחיש את האתגר בענף ספורט ביחס לענפי ספורט פופולריים אחרים וחלקו את אחת התובנות המשעשעות : " בכדורסל קל לזרוק כדור, כדורגל קל לבעוט , אבל תנסה לזרוק מישהו שמנסה לזרוק אותך…"

הוסיף המאמן ובעל המועדון יואל נחמיאס שליווה מקצועית את הספורטאים הצעירים מתחילת דרכם בנימה אופטימית שמחדדת את הנחישות הנדרשת להצלחה : " אולי נופלים הרבה אבל גם קמים הרבה!"

את המפגש חתמו הנוכחים בתמונה משותפת וחלוקת תעודות הוקרה .

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.