אמא, שלחי את ילדייך לעבוד בהייטק וקבלי 30 אלף שקל

0

הסטארטאפSpot.im  שמגייס 40 עובדים למשרדים בתל אביב וניו יורק מציע 30 אלף שקל לכל אמא שתשלח את ילדיה לעבוד בחברה והם ייקלטו בה כעובדים. הביקוש הגדול לגיוס כח אדם בחברה שיצר את תמריץ הגיוס "מענק האימהות" נגרם עקב גדילה של מאות אחוזים בשנה האחרונה והביקוש למוצרי החברה צפוי לגדול מעבר לכמות ה"ידיים העובדות".

מייסדי החברה – מימין נדב שובל ומשמאל ישי גרין. צילום: שחף הבר

את Spot.im  ייסדו נדב שובל וישי גרין כאשר מוצריה החברה מאפשרים לכל בעל אתר תוכן להגדיל את תנועת גולשים בתוך האתר על ידי עידוד גולשים לנהל שיח בתוך האתר וכך להפחית את התלות בתנועת גולשים המגיעים מרשתות חברתיות חיצוניות. נכון להיום ישנם מיליוני משתמשים במוצרי החברה ולכן דרושים לחברה בעיקר מפתחים, אנשי מחקר, אנשי פיתוח עסקי ועובדים למשרות חדשות שנפתחות בתחומי השיווק וניהול מוצרים.

בעבר מרבית המשתחררים הטריים מיחידות 8200 וממר"ם או עובד פוטנציאלי אחר היו מנסים להתקבל לאחת מענקיות ההייטק המבוססות כמו פייסבוק, גוגל ואינטל או חוברים לסטארט-אפ ישראלי על מנת להגשים את חלום האקזיט. בשנים האחרונות ישנה "בריחת מוחות" מאסיבית בשוק ורבים בוחרים לעבוד עם חברות זרות בחו"ל. על מנת להילחם בתופעה זו ולהמשיך להשיג את העובדים הטובים ביותר, חברת Spot.im החליטה לעלות שלב בתחרות ולגייס את האימהות שישפיעו על ילדיהן לעבוד בסטארטאפ ישראלי. בנוסף לסטנדרטים הגבוהים בחברה של סביבת עבודה צבעונית, נוחה ומפנקת כמקובל בהייטק.

לדברי נדב שובל, מנכל Spot.IM , אמנם את קמפיין הגיוס מוביל המיתוג "מענק האימהות" אך גם אבות מוזמנים לשלוח אלינו את ילדיהם. כל מועמד פוטנציאלי שיגיע לראיון בחברת Spot.im ,יתקבל ויצהיר שהוריו שלחו אותו לראיון, יקבל באותו הרגע מענק של 30 אלף שקל עבור הוריו. בחברה מאמינים שבעיקר לאימהות של העובדים הפוטנציאלים ישנה השפעה רבה על בחירת ילדיהם בתחילת הדרך, לאחר שחרורו מצה"ל או סיום התואר באוניברסיטה וזה יהיה משנה תוקף נוסף למאמצי הגיוס של החברה.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.