גם עיצוב וגם ירוק בכל מרפסת

0
Garden@Home-2-300x169 גם עיצוב וגם ירוק בכל מרפסת
גינון במרפסות Garden@Home. צילום: יח"צ

שימי ברגרבסט יזם מכפר סבא לא נתן לשינויי החיים להפריע לו בתחביבים שלו שהם גינון ונגרות, לכן פיתח מוצר מדליק וססגוני שהוא פטנט ישראלי ירוק, כחול -לבן –לעיצוב שמח וצבעוני של כל מרפסת, שנולד ע"י יזם שהתחיל לבנות לעצמו מוצר לגינה, ומצא את עצמו 3 שנים משקיע בעניין יומם ולילה, עד שנוצר מוצר מנצח.

שימי ברגרבסט (47), איש הייטק ותוכנה, התגרש, אחרי שהיה לו בית קרקע נאה, עם גינה מרווחת, הוא נאלץ לעבור לדירה קטנה … עם כלבה, אבל בלי גינה, ובגלל ששני התחביבים האהובים עליו הם נגרות וגינון , בעודו יושב במרפסתו הקטנה וחושב על הגינה שהיתה לו פעם…עלה במוחו הקודח רעיון, אותו פיתח במשך 3 שנים וכיום הוא פטנט רשום, כחול לבן (ירוק), שכבר מתפשט בארץ ומעבר לים.

בהשראת הספר "כל בית צריך מרפסת" … יצר לעצמו שימי גינה ירוקה עם אדניות צבעוניות ומשמחות, בהן צמחי תבלין, שתילים ופרחי נוי, תוך 10 דקות של הרכבה. הפטנט מיוצר בארץ מתוך אג'נדה שיש לתמוך במפעלים ישראליים!!!

המוצר שמח, צבעוני ירוק ומגניב – Garden@Home לטבעונים שבנינו – יש אפשרות בקלות ונוחות להנביט, לגדל, לשתול ולהשקות את הירקות והנבטים שהם אוכלים לכל משפחה, יש אפשרות להיות בלי (גינה) ולהרגיש עם…

ולכל מי שגר בדירה עם מרפסת ורוצה צבעוניות בחייו, וגינה אורבנית שעושה טוב על הלב, כי ירוק זו התחדשות וחיוניות, ובארץ כמו שלנו, רווית המתחים והלחץ, כולנו זקוקים למרפסת ולירוק בזווית של העין.

מדובר במערכת מודולרית לבניית גינה ירוקה אנכית, בשיטת "עשה זאת בעצמך" – תפיסה חדשה בגינון האורבני. המערכת פותחה כך שתתאים במיוחד לאזורים קטנים בסביבה האורבנית, תוך מחשבה על פונקציונליות וחסכון במקום, כשהאפקט שמתקבל הינו של קירות צבועים בירוק, עם אפשרויות רבות לגידול צמחים וירק, גם במרפסות וגם על פני שטחים קטנים פנימיים או חיצוניים

ישנה תמיכה מלאה במערכת השקיה בעזרת טפטפות. ניתן לרכוש בסניפי "הגרעין" ובמשתלות נבחרות .

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.