החל אכלוס הבניין השלישי והאחרון בפרויקט "פסטורליה על הגובה" של חברת יסודות בשיתוף גרופית

0

החל אכלוס הבניין השלישי והאחרון בפרויקט "פסטורליה על הגובה" של חברת יסודות של היזם עופר זרף בשיתוף עם חברת גרופית. בפרויקט 78 יח"ד בשלושה בניינים בני 7 קומות, ביניהן דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. בין הדירות שנותרו למכירה – דירת  5חדרים אחרונה(120 מ"ר+ 12 מ"ר מרפסת) ב-1.6 מיליון שקל, דירות מיני פנטהאוז (130 מ"ר + 40 מ"ר מרפסת) החל מ-1.82 מיליון שקל, ודירות פנטהאוז (134 מ"ר+ 100 מ"ר מרפסת) החל מ-1.87 מיליון שקל.

פרויקט זה הינו חלק מפעילות משותפת של שתי החברות בכרכור, המונה סה"כ של 355 יח"ד חדשות בסביבה הפסטורלית בצמוד לקיבוץ משמרות. במסגרת שיתוף הפעולה בונות החברות גם את פרויקט "פסטורליה רזרב", הכולל 96 יח"ד ב-16 בנייני בוטיק בני 6 דירות כל אחד ונמצא כרגע בשלבי ביצוע מתקדמים. שני הפרויקטים מלווים על ידי בנק מזרחי .

"השכונה מתאפיינת בחיי קהילה תוססים," מספר עופר זרף, מנכ"ל ובעלי חברת יסודות איתנים. "מאחר והפרויקט ממוקם בחלקה הצפוני והמבוקש של כרכור, הוא מושך אליו משפחות צעירות אשר הגיעו לכרכור מאזור השרון ואף מחיפה, המחפשות את השילוב של איכות חיים ומרחבים ירוקים עם נגישות גבוהה לכל צירי התחבורה, מוקדי התעסוקה וחינוך ברמה הגבוהה ביותר."

חברת יסודות איתנים הוקמה בשנת 2006 על ידי היזמים עופר זרף ועומר יחימוביץ. החברה, המתמחה בעסקאות מורכבות ובהשבחת נכסים, מעורבת בתכנון ובהקמת פרויקטים בהיקף של למעלה  מ-1000 יח"ד ושל כעשרות אלפי מ"ר למסחר הפזורים ברחבי הארץ (בין השאר בשלומי, פרדס חנה, ראשון לציון, נס ציונה, מצפה רמון, ועוד). החברה עוסקת בכל תחומי הנדל"ן: מגורים, מסחר ומשרדים, שכונות חדשות, מרכזי עסקים, הרחבות בקיבוצים ועוד.

חברת גרופית הינה חברה ותיקה בעלת ניסיון של למעלה מארבעים שנה בענף הנדל"ן בבעלותו של עמיר רחלבסקי. בשנים האחרונות, נמצאת גרופית בתנופת יזמות ובניה של פרויקטים למגורים הכוללים אלפי יחידות דיור בשוק הפרטי, הרחבות בקיבוצים ובמושבים, פרוייקטי מחיר למשתכן, התחדשות עירונית הכוללת פרוייקטי פינוי בינוי ותמ"א 38. כמו כן, לחברה פרויקטים בתחום הנכסים המניבים, הכוללים: מבני מסחר, משרדים, דיור מוגן, מבנים סיעודיים ומקבצי דיור.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.