הטורניר שמציל חיים

0

טורניר הגולף השנתי שמתקיים במועדון הגולף בקיסריה שב ומרגש כל שנה מחדש. האירוע שהפך לטורניר הדגל של המועדון נועד לתמוך במאגר הלאומי לתורמי מח עצם למען הצלת חיים ומחבר בין אהבתם של המשתתפים לגולף ורצונם להירתם למען מפעל החיים החשוב הזה.

השנה הגיעו למועדון הגולף בקיסריה כ-200 אנשי עסקים וביניהם: רן סער, אליעזר שקדי, מאיר שמיר, רועי בן ימי, מודי כידון, ג'קי מוקמל, יהושע שפונדר, צחי גילון, צבי בראון ואחרים רבים.

שחקני הגולף הנמנים עם משתתפי הטורניר הקימו לפני  6שנים את מאגר Hole in one, שבזכותו נערכו בדיקות רבות לסיווג רקמות ל-16,600 דגימות ובוצעו 28 השתלות מח עצם מצילות חיים.

מנהלת המאגר, ד"ר ברכה זיסר: "אני מתרגשת בכל פעם מחדש לגלות כיצד ניתן לבטא את ערך הערבות ההדדית. אנשי העסקים, שהמשותף להם הוא האהבה והאתגר שבמשחק הגולף הפכו אותם פעם בשנה לתרומה חברתית שכבר הצילה חייהם של 28 אנשים בארץ ובעולם״.

ליאור פריטי, מנהל מועדון הגולף בקיסריה מציין: "הטורניר הזה מרגש אותנו תמיד ומחזק את תחושת הערבות ההדדית שמאפיינת את העמותה, ואנו מאד גאים לארח אותו פה בקיסריה. הגולפאים המובחרים שנוטלים בו חלק יודעים שבמשחק שלהם הם נותנים מעל ומעבר, מעניקים ומסייעים לאותם אנשים שעבורם, לצערנו, החיים הם לא משחק".

מאגר תורמי מח העצם של עמותת "עזר מציון" הוקם לפני למעלה מ-20 שנה ובמהלך השנים הצטרפו לשורותיו 875,481 תורמים פוטנציאליים, שבזכותם בוצעו 2,635 השתלות מצילות חיים. המאגר התרחב כאשר בשנת 2005 הצטרף אליו גם צה"ל ומאז כל חייל שמתגייס יכול לתת דגימה גנטית ולהצטרף למאגר.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.