הפועל חדרה וגבעת אולגה התאחדו

0

עשרות שנים של יריבות ספורטיבית הגיעו לסיומן עם האיחוד ההיסטורי בין מועדוני הכדורגל של הפועל חדרה ו-מ.ס גבעת אולגה. האיחוד ההיסטורי הגיע לשלב החתימה בין שני המועדונים בזכות הנחישות של ראש העירייה, צביקה גנדלמן, שעם כניסתו לתפקיד הכריז כי העירייה תתמוך רק במועדון אחד מכל ענף ספורט ייצוגי. והנה ערב השנה החדשה יוצא הכדורגל בחדרה לעידן חדש שהעיר חדרה לא ידעה כמותו מיום היווסדה.

האיחוד יכלול את הקבוצות הבוגרות של המועדונים ומחלקות הנוער. כמו כן בהנהלה המשותפת יהיו נציגים לשני המועדונים והעירייה מצידה תתקצב מועדון אחד, עם מטרות ברורות של הישגיות, ובעיקר טיפוח מ52178-300x200 הפועל חדרה וגבעת אולגה התאחדוחלקות הנוער של המועדון המאוחד למען ילדי חדרה.

שמה של הקבוצה המאוחדת יקרא הפועל חדרה-גבעת אולגה. משחקי הבית של הקבוצה ישוחקו גם במגרש "הפועל" וגם במגרש גבעת אולגה. מאחר וקבוצת גבעת אולגה נקראה על שם סמל עדי כהן ז"ל, שנפל במלחמת לבנון השנייה, החליטו שני המועדונים להמשיך ולהנציח את זכרו באצטדיון גבעת אולגה ובכל מחלקות הנוער בשלוחת אולגה. עוד הסכימו הצדדים, כי שחקני אולגה וכן הצוות המקצועי ייקלטו בקבוצה המאוחדת וכך תיבנה קבוצה חזקה ואיכותית.

כחלק מהאיחוד החליטו בעלי הקבוצות לערוך משחק ראווה לזכרו של אחד מהאוהדים המושבעים של גבעת אולגה, איציק סימיאן ז"ל, וחברי ההנהלה מהסים לגייס לטובת העניין קבוצת כדורגל בכירה שתשחק במגרש באולגה.

גנדלמן בירך את הצדדים: "זה בהחלט יום חג לעיר חדרה ולספורט בעיר. התחייבתי בעבר וקיימתי השבוע, שהעירייה תתמוך רק במועדון ספורט אחד מכל ענף. אני שמח שראשי המועדונים הבינו את החשיבות של המהלך, וכיום הפנים של כולנו לעבר עתיד ספורטיבי טוב יותר בעיר בכל ענפי הספורט התחרותיים. רק כך נחזיר את הגאווה לתושבי חדרה".

עו"ד אוהד מרחב, מחזיק תיק הספורט: מדובר בהיסטוריה לעיר חדרה ולספורט העירוני בפרט. אני נרגש שהצלחנו לחבר בין הצדדים וליצור מועדון עירוני מאוחד, איכותי עם תמהיל שחקנים ואנשי צוות של משתי הקבוצות. עם כניסתי לתפקיד, לפני כחצי שנה, ראיתי את האתגר העומד בפניי והבנתי כי על מנת להצליח, היכן שכולם לפני נכשלו, יש לפעול מחוץ לקופסא, להתחבר לאנשים ולהסיר חסמים רגשיים מתוך העניין. אני שמח שהצלחנו ועתה המבחן הוא להעמיד קבוצת כדורגל חזקה ואיכותית שתמקם את חדרה וגבעת אולגה על המפה של הספורט הארצי".

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.