חדרה מדברת בפרחים

0

סמטת פלטרין הפכה ביום שישי לשוק פרחים ססגוני, חוויה של ריחות, צבעים ומוזיקת רחוב להנאת תושבי העיר ואורחיה.

שוק הפרחי הינו יוזמה של חבר מועצת העיר שי ברכה בהתאם לחזונו של ראש העיר צביקה גנדלמן לפיתוח מרכז העיר, עידוד המסחר, וקידומו כמקום חי ובועט עם תרבות רחוב תוססת וצבעונית.

במסגרת קידום מרכז העיר וכחלק משדרוג סמטת פלטרין, ההופכת למוקד משיכה אטרקטיבי, יוזמת העירייה פעילויות שונות שיעצימו את חווית הביקור במרכז העיר ויחיו את המסחר בסמטה וברחובות בסביבה.

אחרי פסטיבל הבירה המוצלח, אף הוא ביוזמת חבר המועצה שי ברכה, שהופק באמצעות "נחלים" החברה לפיתוח תיירות, הפיקה "נחלים" גם את שוק הפרחים הססגוני שכלל דוכני פרחים, דוכני אמנים, נגני רחוב, דוכני מזון ושתייה ועוד.

התושבים הרבים שגדשו את הסמטה נהנו ממזג אוויר המושלם, מצבעים מרהיבים, מהמוזיקה ומהאווירה, וכן ממערך אבטחה וסיורים של השיטור העירוני לשמירת הביטחון של באי המקום.

ראש העיר צביקה גנדלמן הגיע ביחד עם חבר המועצה שי ברכה,  סמנכ"ל העירייה משה ביטון ומנהל אגף שפ"ע בוריס קוסינובסקי, והביע שביעות רצון למראה הנאת התושבים מהאירוע. רבים בירכו את גנדלמן וברכה ושיבחו את היוזמה ואת העשייה במרכז העיר ובכלל.  

שוק הפרחים מיועד לדוכנים למכירת פרחים, צמחים ועציצים, וכן לעסקים העוסקים בשזירת פרחים, סידור פרחים, אמני פרחים, משתלות וכדומה. לאור הצלחת יומו הראשון של השוק, התקבלו בעיריית חדרה פניות רבות של בתי עסק נוספים שהביעו עניין להשתתף בשבועות הבאים.

יודגש כי ההשתתפות בשוק הפרחים פתוחה לכל העסקים בעיר ובסביבה העוסקים בתחום, ואינה כרוכה בתשלום.

שוק הפרחים אמור להתקיים מדי יום שישי, כפוף לתנאי מזג האוויר. הכניסה חופשית.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.