חידוש מרענן – יריד תעסוקה לקיץ לבני הנוער

0

הקיץ בפתח ואתו החופש הגדול המזמן לבני נוער  שעות פנאי רבות. מחלקת נוער וקהילה באגף החינוך במועצת פרדס חנה כרכור הרימה את הכפפה וארגנה  יריד תעסוקה לבני נוער ראשון מסוגו בישוב.

ליריד שנערך במרכז ביג  הגיעו מאות בני נוער המעוניינים לנסות ולהשתלב במקומות עבודה ותפקידים המותאמים לבני גילם. בין העבודות שהוצעו לבני הנוער- מדריכים בקייטנות, שמרטפות, מלצרות ועוד.

יוזמת מחלקת הנוער מאפשרת לבני הנוער מגוון הצעות מפוקחות ומבוקרות בתחומי העניין של הצעירים. במהלך היריד הופיעו הרכבי הנוער המוסיקליים של מחלקת הנוער ובשיאו של הערב הופיעה להקת "האוסטרי" הפופולרית.

את האירוע ארגנה והובילה בשטח באופן מרשים מועצת הנוער היישובית יחד עם צוות מדריכי מחלקת הנוער.

בימים אלו תחל מחלקת הנוער בהפצת חוברת פעילויות הקיץ אשר גם השנה תציע מגוון רחב של פעילויות, סדנאות, אירועים והפעלות לבני הנוער לכל אורך חודשי הקיץ. כבר בשבועות הקרובים תערוך המחלקה את מסיבת המתגייסים המסורתית ובתחילת חודש יולי את אירוע פתיחת הקיץ הרשמי עם D.J  סקאזי. מועצת הנוער תקיים אירועים קהילתיים בשכונות הישוב וכן תקיים מחלקת הנוער אירועים רבים בפארקים, במרכזים הקהילתיים ופעילויות חוץ מושקעות רבות. מרבית האירועים ללא עלות או בעלות סמלית בלבד.

מן המועצה נמסר: " בני  נוער רבים מחפשים בחודשי הקיץ תעסוקה בשכר כדי ליהנות מהאפשרות להרוויח או לחסוך כסף ולהעצים את תחושת העצמאות. לעיתים קרובות, בני הנוער חשופים לתנאי העסקה בלתי מבוקרים או לניצול גילם הצעיר וחוסר ניסיונם. אנו קוראים להורים ולבני הנוער לגלות ערנות ולוודא כי זכויות בני הנוער הקבועות בחוק נשמרות במלואן. יוזמה זו נולדה מתוך החשיפה לקושי הגדול באיתור מקומות עבודה מפוקחים לבני נוער והרצון לספק מענה הולם לכך.

גם הפעם מועצת הנוער היישובית התגייסה במלוא המרץ להוביל את היריד ובני הנוער שלנו הופיעו בפני חבריהם. אירוע זה הוא ראשון בסדרת אירועי הקיץ של המחלקה אשר בכל שנה משקיעה משאבים רבים כדי לבנות תכנית פעילות מפתיעה, מהנה, איכותית ובטוחה לבני הנוער שלנו. תודה למנהלת מחלקת נוער וקהילה באגף החינוך, ג'ודי בנר ולצוות המדריכים. רשמו ביומנים-אירוע פתיחת הקיץ- 3.7.18. בקרוב תופץ התכנייה המלאה."

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.