יואב קעטבי מודיע על התמודדות לראשות המועצה

0

יואב קעטבי הצהיר השבוע כי יתמודד על ראשות מועצת פרדס חנה כרכור ומיד עם הצהרתו התייצב בראש רשימת המועמדים כאיש הציבור בעל הניסיון הציבורי הארוך ביותר. קעטבי (69), נשוי ואב לחמישה ילדים (עודד, מרגנית, אורית, יאיר וסיוון) שירת בצבא כלוחם בחיל התותחנים, השתתף במלחמת ששת הימים, מלחמת ההתשה, מלחמת יום כיפור ולאחר שחרורו פנה לשוק הפרטי כאשר הקים וטיפח את חברת י. כפלסט מהמובילות בתחום אריזות המזון בארץ. כיום, 30 שנה אחרי משמש קעטבי כמנכ"ל ובעלים.

את השליחות הציבורית שלו החל קעטבי לפני כ-25 שנה כאשר שימש כיו"ר ועד הורים יישובי כאשר במשמרתו הוביל לשיפוצם ושדרוגם של בתי ספר שונים שמצבם היה בכי רע. בשנת 2003 נבחר למליאת המועצה וכעבור זמן קצר מונה לממלא מקום וסגן בהתנדבות של ראש המועצה דאז חיים געש. בקדנציה הראשונה רשם קעטבי את אחד מהישגיו הבולטים כאשר בהובלתו של ראש המועצה געש הצליחו לייצב את מצבה הפיננסי הגרוע של המועצה שהייתה באותה תקופה תחת פיקוחו של חשב מלווה. במשך השנים טיפח קעטבי מערכת יחסים וקשרים עם ראשי מפלגת הליכוד, ח"כים ושרים, קשרים שהלכו והתהדקו עם השנים ואט אט הפך לאחד מאנשי הליכוד המשפיעים ביישוב.  

בשנת 2015 נקרא קעטבי שוב לדגל על ידי ראש המועצה געש לשמש שמינה אותו לסגנו אך פרש מתפקיד זה לפני קצת יותר מחצי שנה לאחר שראש המועצה געש פרש מתפקידו. עם כניסתו של ראש המועצה הנוכחי, הבין קעטבי הוותיק והמנוסה כי דרכו אינה כשל ראש המועצה הקודם עימו הלך כברת דרך ארוכה ויחד הגיעו לאינספור הישגים, האחרון שבהם נרשם בשבוע שעבר כאשר השר לביטחון פנים גלעד ארדן הודיע כי אושרה הקמתו של מערך אכיפה עירוני בעקבות פגישתם של געש וקעטבי עימו לפני כשנתיים, ולכן החליט להניח את המפתחות ולהתפטר מתפקידו כסגן ראש המועצה.

השבוע, כאמור, הצהיר כי יתמודד על תפקיד ראש המועצה לאחר שקיבל את ברכת הדרך מרעייתו ובני משפחתו שגם הם הבינו כי היישוב צריך מנהיג שמייצג את כולם ומי שיבחר בו יבחר למעשה בעצמו. למרות ניסיונו הרב, היה השבוע קעטבי נרגש בעת ההצהרה ואמר: "זהו יום מרגש עבורי. שנים ארוכות אני עושה למען הקהילה ולמען הציבור בפרדס חנה כרכור ולאחר פרישתו של ידידי וחברי חיים געש החלטתי להמשיך את הדרך שהתחלנו ולקדם את היישוב במלוא המרץ קדימה. אנחנו הרשימה היחידה שמייצגת את כלל האוכלוסייה ולא משנה גזע, דת מין או עמדה פוליטית. אם תבחרו בי- תבחרו בעצמכם".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.