להתקדם בדרך שלך – פרויקט ייחודי לנשים בעמק חפר

0

מדובר בסדרת סדנאות מעשיות, כל אחת בת 3 שעות, המתמקדות בסוגיות מרכזיות של נשים בעולם העבודה ויתקיימו החל מחודש דצמבר 2017 בשטח המועצה

מיזם חדש וחלוצי יסייע לנשות עמק חפר להכיר ולממש את הפוטנציאל האישי והייחודי שלהן בעולם העבודה. מטרת המיזם, שנקרא "להתקדם בדרך שלך – פרויקט ייחודי לנשים בעמק חפר" ופונה גם לשכירות וגם לעצמאיות, הינה לקדם ולהעצים נשים בתחום העסקי-מקצועי, להעניק להן את הכלים לפתח את הקריירה שלהן, להתקדם ולשבת סביב שולחן ההחלטות ולקדם עסקים משלהן. הסדנאות ייפתחו החל מסוף דצמבר 2017 וייערכו בשעות הערב, קרוב לבית ובמחיר מסובסד, במטרה לאפשר לכמה שיותר נשים מהאזור להשתתף וליהנות מההכשרה.  

מדובר ביוזמה משותפת של ארבעה גופים – מנהלת העסקים של עמק חפר, שהינה חלק מהחברה הכלכלית לפיתוח עמק חפר ופועלת במסגרת המועצה האזורית; קידום מעמד האישה מ.א. עמק חפר; היחידה לקידום שוויון מגדרי בתנועה הקיבוצית, בתנועת המושבים ובמרכז המועצות האזוריות; ונטע – המרכז לפיתוח קריירה, ארגון ללא כוונת רווח המסייע לנשים לממש את שאיפותיהן המקצועיות, שמנחות מטעמו יעבירו את הסדנאות.

כל סדנה תתקיים אחת לחודש בין השעות 18:30-21:30 ב"ירוק – מרכז יזמות עמק חפר" בקמפוס רופין. הראשונה מהן, שתעסוק בניהול זמן אפקטיבי, תיפתח ב- 25 בדצמבר ואחריה יתקיימו סדנאות בנושאים משא ומתן, מיתוג אישי לשכירות ולעצמאיות, ניהול שיחות קשות, איזון בין עבודה לבין חיים פרטיים ותקשורת בינאישית. נשים שתהיינה מעוניינות בכך, תוכלנה להירשם ולהשתתף בסדנה אחת, בחלק מהסדנאות או בכולן. ההרשמה מתבצעת דרך אתר נטע – המרכז לפיתוח קריירה.

מירי אשוח, מנהלת פיתוח עסקי בנטע – המרכז לפיתוח קריירה: "קריירה היא חלק מרכזי מחייהן של נשים רבות, אך מעטות מהן זוכות לקבל הכשרה מעשית לניהול וקידום תחום זה במהלך שנות עבודתן. פעמים רבות מיומנויות אלו עושות את ההבדל בין "להיתקע" לבין "להתקדם" ולכן מטרת המיזם בעמק חפר היא להנגיש את הידע הזה, שבדרך כלל רק מנהלות בכירות זוכות לקבל, לכל אישה המעוניינת בכך. העובדה שגורמים מהשלטון המקומי בעמק חפר שמו לעצמם מטרה לסייע לנשים בפן הזה – היא חשיבה יוצאת דופן והשקעה בנשים באזור."

הילית בן צבי, מנהלת היחידה לקידום שוויון מגדרי בתנועה הקיבוצית, בתנועת המושבים ובמרכז המועצות האזוריות: "חשוב לנו לתת לנשים כלים מעשיים לעסק הפרטי ובנוסף לאפשר יצירת עבודה רשתית זאת בכדי לייצר גם השפעה אזורית."

מנהלת העסקים של עמק חפר: "מנהלת העסקים עמק חפר פועלת כל העת על מנת להעניק כלים, ידע וסיוע לעסקים קיימים בעמק חפר ולעידוד הקמת עסקים חדשים. השנה בחרנו לשלב כוחות עם קידום מעמד האישה במ.א עמק חפר ועם נטע – המרכז לפיתוח קריירה, בכדי לתת לנשות עמק חפר את ההזדמנות לרכוש כלים ולחזק מיומנויות שיסייעו בפיתוח הקריירה. כל זאת במטרה להמשיך ולייצר הצלחות רבות של נשים בזירה העסקית. להתפתחות אישית ועסקית- לכל אחת בתחומה ועיסוקה באם היא שכירה, עצמאית או בעיסוק משולב. המנהלת תמשיך לפעול לטובת כלל העסקים בעמק חפר וכן לחיזוק נשות עמק חפר בזירה העסקית."

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.