לקראת "אמנים במושבה" הכירו את אמני האיזור

0

התשוקה ליצור בוערת בי מאז ומעולם. כאשר גיליתי את עולם הצורפות לפני 18 שנים, ידעתי מיד שזהו התחום לו נועדתי. כמובן שהצטערתי על כך שזה לא קרה שנים רבות לפני כן.               

למדתי במכללת "אומנית" לצורפות ביפו, ובהמשך באופן פרטי. מאז אני מקדישה ליצירה את רוב זמני. ימים שלמים, מבוקר עד לילה, עברו ועוברים עלי בסטודיו שבביתי.                      

לימדתי צורפות כעשור, נערים צעירים בסיכון, בפנימיית "חסות הנוער". עבודה מאתגרת, מלווה בתחושת שליחות. היה מרגש לראות נערים מרקע משפחתי קשה מכינים ומעניקים תכשיטים לאמא, למדריכה וגם לעצמם. הנערים עבדו כצורפים, עם מבער וכל הכלים הנדרשים, ולמרבה הפלא הסתיימו השיעורים בשלום.                                                                                                    

לפני כחמש שנים, כשהנסיבות התאימו, החלטתי לעזוב את העבודה ולהתמסר ליצירת תכשיטים משלי. בער בי הצורך להגיע להגשמה עצמית (אם לא עכשיו, אי מתי ?). לפני שלש שנים פתחתי גלריה קטנה לתצוגה ולמכירת תכשיטיי, הנמצאת בחצר ביתי. התאלמנתי מבעלי יוני לפני 24 שנים. נותרתי עם שלוש בנות 10 5 ו-3 . כיום יש לי נכד מתוק מבתי הבכורה. אני חיה בזוגיות עם נדב כבר שנים רבות.                                                                     

בנותיי מעין סיון ונוי, העונדות את תכשיטיי, מסייעות לי, כל אחת על פי כישוריה ודרכה, במשעולי ה"פייסבוק" ו"המרמלדה-מרקט", ומחממות את ליבי.

מזמינה אתכם לגלריה שבחצרי במרכז המושבה, מאחורי בנק לאומי.
ענת בר-עוז    תלמים 6 פרדס- חנה    נייד: 0505223394 צורפת, מעצבת תכשיטים

אירוע האמנות הענק "אמנים במושבה" פרדס חנה כרכור חוזר לקראת פסח 2018 בין התאריכים 22-24/3/18 עם מספר שיא של כ- 130 מציגים. האמנים ייפתחו את ביתם למבקרים, והקהל מוזמן ליהנות מיצירה מקורית ושלל סדנאות יצירה, הופעות אמנות ייחודיות, קבלות שבת מוזיקליות ופעילויות לילדים. 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.