מאחורי כל אישה מסופקת עומד גבר מותש מאד

0

מאחורי כל אישה מסופקת עומד גבר מותש מאד

משעשע המשפט, וכמובן שיש בו גרעין של אמת (ואולי אפילו יותר מגרעין). כן, אנחנו יכולות לבד, אבל ביחד זה תמיד יותר שווה.

מה אתה, הגבר, צריך לדעת אם אתה רוצה אישה מרוצה? כנראה לא מעט דברים, ויש המון טיפים והמלצות, אבל זה – מה שנקרא הבסיס.

אנחנו, הנשים מורכבות ושונות (גם אחת מהשניה וגם מהגברים כמובן). הדרך שלנו לאושר ולעשייה היא שונה וכן, גם הדרך שלנו להנאה וסיפוק מחיי אהבה ועונג.

בילי קריסטל אמר: "נשים צריכות סיבה לסקס, גברים צריכים רק מקום" ולרוב זה נכון. אנחנו צריכות להיות במוד המתאים, להרגיש טוב (גם עם עצמנו), להשתחרר והכי חשוב – להרגיש נחשקות. יש כל כך הרבה דרישות לאורגזמה הנשית, שכן… זה יכול להיות מתיש, אבל בתכלס – גם אתה מרוויח בענק, כשהאישה שלך מסופקת, רגועה ומאושרת יותר.

משחק מקדים – משחק מקדים אמיתי משמעו להביא אותה למצב הרוח הנכון. קיראו זאת שוב. רוב הגברים חושבים שמשחק מקדים זו טכניקה של פעולות פיזיות שתפקידה לגרות את האישה לקראת הסקס. נשים מונעות ע"י הרגשות, משחק מקדים טוב צריך לקחת זאת בחשבון ולהכין אותה גם מבחינה רגשית. משחק מקדים טוב חיוני לאישה בדרך להנאה גדולה יותר, אם תשקיע בשלב הזה, ההמשך יהיה הרבה יותר מענג ומלא חשק, גם עבורך, כי אין דבר נהדר יותר מאישה מאושרת.
משחק מקדים אגב, יכול, רצוי וכדאי שיתחיל הרבה לפני שאתם נכנסים למיטה, כי אישה שמגיעה למיטה עם מצב הרוח הנכון – מבטיחה חוויה חושנית במיוחד ואישה שמרגישה סקסית, נערצת ונחשקת – תתנהג בהתאם.

דבר – כדי שהאישה שאיתך תוכל להשתחרר ולהרגיש בנוח מספיק כדי לאבד שליטה, היא חייבת להרגיש סקסית ונחשקת. לרוב הגברים יש נטייה להפוך לפנטומימאים במהלך הסקס וחבל, זה בדיוק מה שמדליק אותה – לחש באוזנה, בכמה מילים, עד כמה אתה אוהב אותה, ישר לתוך אוזנה. ספר לה כמה נעים לך לגעת בה, כמה היא מדליקה אותך, איך העור שלה נעים לך ואיך הדרך בה היא מתפתלת מעוררת אותך. כדי להביא את האישה שלך לעונג מושלם, אתה צריך לפני הכל, לעבוד על התודעה, כן, הדרך לאורגזמה של האישה שלך, עוברת קודם כל דרך הראש שלה, גם כשאתם כבר במיטה.

לְמַד אותה – למרות שאומרים שכל הנשים אותו דבר וכל הגברים אותו דבר, ברור שזה לא מדוייק. לכל אישה יש את הדרך שלה להתעורר, להתגרות, להשתלהב – למד מהי הדרך המועדפת עליה, שאל: זה עושה לך טוב? לגעת בך יותר חזק? יותר מהר? הסתכל איך היא מענגת את עצמה, שים לב איך היא מענגת אותך. למשל: האם היא מנשקת אותך ברכות? בתשוקה? או האם זה בלהט? האם היא מלטפת את גופך ברכות? בעוצמה? האם היא משנה תנוחות לעיתים קרובות? היא עושה לך ומתנהגת איתך בדרך זו כי היא יוצאת מנקודת הנחה שאתה תאהב בדיוק מה שהיא אוהבת. אנחנו כולנו מתנהגים כך באופן אינטואיטיבי ובלתי מודע.

פשוט, נכון? אבל זה עובד, שים לב מה היא עושה ועשה כמוה. אבל כאן בא אבל חשוב, שים לב גם לתגובות שלה, עכשיו תוכל ללמוד עד כמה היא אוהבת כל תנועה שלך ותוכל לכוונן ולדייק יותר ברכות או בעוצמה כדי לקלוע בדיוק לטעמה.

לְמַד בכללאם אתה חושב ש"מאהב טוב" זו תכונה מולדת, או שיש את זה או שאין, אתה טועה. מאהב טוב, זה מאהב שמוכן ללמוד, לחדש, מאהב פתוח, שאוהב להתנסות, לגרום לאישה שאיתו להרגיש תחושות שטרם חשה. נכון, אתה יודע איך להביא אותה לשיא ונראה לך שאתה יודע את כל מה שצריך לדעת. טעות! תזכרו, גם כלב זקן יכול ללמוד טריקים חדשים! נסה לקרוא טיפים על מין אוראלי שיענג אותה, דברים שלא ניסית, איך לגרום לה להתחנן שתמשיך, לבקש יותר. נסה ללמוד איך להביא אותה לכמה אורגזמות, איך לגרום לה להגיע לשפיכה נשית ולחוויות שטרם חוותה. בכל גיל אפשר ללמוד והלמידה מוסיפה, מחדשת ויכולה להביא אתכם לגבהים שלא תיארת שקיימים.

פשוט תהיה – היה סקס? עכשיו תן לה ליהנות מאינטימיות. זה הדובדבן בשביל רוב הנשים.
גברים בדרך כלל בלחץ מה יהיה בסקס, איך יהיה טוב, מספק, האם יעמדו ב"ביצועים" הנדרשים, אבל… ברגע שזה נגמר, כל מה שאתה רוצה זה להתגלגל לצד אחרי שגמרת וללכת לישון. אתם עשויים לחשוב שזה רק טבעי, אחרי הכל, היה לך יום ארוך, מתיש ובסיומו גם "טרחת" ודאגת שגם היא תיהנה, אז מה הבעיה אם אתה נרדם?
מה הבעיה?! חוסר רגישות, זו הבעיה. רוב הנשים יחשבו: בטח, אחרי שעשינו את זה והוא קיבל מה שהוא רוצה, אז עכשיו הוא נרדם, חסר רגישות שכמוהו.

מה עושים? בעיקר אם אתה ממש עייף? פשוט תתכרבל קצת איתה, תלטף אותה לאט, אולי אפילו תעזור לה להירדם, אחרת… אתה תירדם והיא תשכב עצבנית במיטה.

ושיהיה לכם באהבה ובעונג רב.

סיגל צוקר, סקסולוגית, מאמנת ומדריכה למיצוי הנשיות והמיניות, מחברת רבי המכר: פנטזיות למבוגרים בלבד, ו-צעצוע של סיפוק. בעלת המרכז למיניות וזוגיות "כחול", מרצה ומעבירה סדנאות ומפגשים קבוצתיים ואישיים בתחום נשיות, זוגיות, מין ומיניות.

Wsigal-5 מאחורי כל אישה מסופקת עומד גבר מותש מאד
צילום: דורון גולן
יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.