מנטורים בכירים לצעירים אקדמאים מחדרה

0

 

אקדמאים צעירים מחדרה, המשתתפים בתוכנית "תופסים כיוון", נפגשו עם מנטורים מבכירי המשק שיסייעו להם לממש את הפוטנציאל הטמון בהם

מפגש סטודנטים ומנטורים במרכז הצעירים. צילום: דוברות עיריית חדרה

צעירים אקדמאיים חדרתיים נפגשו עם בכירים בתעשייה ובמשק הישראלי, שהתנדבו לשמש להם מנטורים במסגרת תוכנית "תופסים כיוון" הפועלת במרכז הצעירים העירוני "טורבינה".

תוכנית "תופסים כיוון" פועלת בשותפות בין מרכז הצעירים "טורבינה", הפועלת במסגרת "פנאי העיר", ועמותה של יוצאי היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין (עמי"ט), ממנה מגיעים מנטורים ומתנדבים. התוכנית נועדה לקדם צעירים מצטיינים אשר למדו באקדמיה, ולסייע להם  להשתלב בעולם העבודה.

המיזם שמתקיים בחדרה פועל בשני מישורים: הראשון הוא מפגשים קבוצתיים, והשני עבודה אישית עם מנטור. לכל אקדמאי מוצמד מנטור עתיר ידע וניסיון, המותאם לו אישית ומקצועית. מטרת התהליך היא למקד את האקדמאיים, להכין אותם לראיונות, שיחות קידום, לחבר אותם לרשת קשרים ולעודד אותם לחלום, לשאוף ולממש.

במסגרת המפגשים עם המנטורים התקיים במרכז הצעירים מפגש בהשתתפות כ-20 אקדמאים מחדרה עם מנטורים, בכירים במשק, שילוו אותם במשך 10 חודשים באופן אישי, במטרה למצוא משרה שתממש את הכישורים, הפוטנציאל והשאיפות.

בין המנטורים היו מנכ"ל חרמון מעבדות, מנכ"ל AUTO-TALKS , מנכ"ל מכללת כרכור, סמנכ"ל ובעלים של "תבונה פיננסית", CTO של סטארט אפ KAYMERA, מנהלת הטמעת מערכות טכנולוגיות באורקל ועוד.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.