קולקציית חיפויי הקיר שמחזירה את הפסים לאופנה ובגדול

0

טרנדים באים והולכים במהירות, ולרוב הם נעלמים בדיוק בקצב בו הגיעו. לעומת זאת, עיצובים אלמותיים לעולם לא נעלמים, הם רק נחים עד שמגיע טאצ' חדשני שהופך אותם לרלוונטיים שוב. הקולקציה החדשה "Stripes+" שמציגה גולדשטיין גלרי טפט עושה בדיוק את זה – לוקחת את עיצוב הפסים הקלאסי ונותנת לו נגיעות מעניינות ומגוונות של צבע והדפסים על חיפוי קירות.

בקולקציה החדשה ניתן למצוא מגוון רחב של חיפוי קיר המשלבים סוגים שונים של פסים בשלל צבעים, גדלים ועיצובים חדשניים, המתאימים את עצמם לכל סגנון, צעיר ומבוגר כאחד. בין היתר ניתן למצוא דגמים המשלבים פסים של נגיעות מברשת שנראים רנדומליים במבט ראשון, אך משלבים הרבה חוכמה ואסתטיקה. דגם נוסף שצפוי לתפוס את העין הוא חיפוי קיר מקורי שמדמה קיר לבנים שעליו מודפס ציור גרפיטי צעיר ובועט. לצד חיפוי הקיר החדשניים והמקוריים, ניתן למצוא דגמים קלאסיים עם נגיעות עיצוביות קטנות שמוסיפות עניין, אלגנטיות ומקוריות. קולקציה זו מציגה שלל עיצובים נוספים המשלבים בין צבעים חמים, קרים, עמוקים, חדים, בשילובים  מפתיעים.

החיפויים בסדרה זו הם שילוב בין איכות למראה מסוגנן וכוללים גם אפקטים מודפסים בדוגמאות שונות וגוונים עמוקים ובהירים מקשת רחבה של צבעים. שילוב הצבעים הייחודי מציג רעננות צעירה שמתאימה מאוד לדור הצעיר. מגוון חומרים והצבעים מעניקים תחושה פסטורלית ומרעננת, ומאפשרים להתאימה הן לסגנון העיצוב הרומנטי והן לסגנונות העיצוב הקלאסיים והמודרניים. סדרה זו משלבת את הפטנט הייחודי הנקרא "Smart Paper" המאפשרת השמה והסרה קלה ונוחה של חיפוי הקיר.

החל מ- 82 שח' למ"ר

WWW.TAPETIM.CO.IL

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.