"קיץ חם" בפרדס חנה כרכור

0

עם סיום שנת הלימודים, מחלקת הנוער יוצאת לדרך עם תכנית פעילות מגוונת וגדושה עבור בני הנוער בחודשי הקיץ

גם היחידה הסביבתית במועצה מקיימת כמידי שנה הפעלות "ירוקות" לילדים ללא תשלום בגינות הציבוריות

20170703_180325-1024x576 "קיץ חם" בפרדס חנה כרכור
"קיץ חם" לילדים ולנוער בפרדס חנה כרכור. שפע פעילויות מתוכננות לילדים, לבני הנוער ולצעירים

"קיץ חם" לילדים ולנוער בפרדס חנה כרכור. שפע פעילויות מתוכננות לילדים, לבני הנוער ולצעירים בחודשי יולי-אוגוסט בישוב. כבר השבוע התארחה עיר הילדים הראשונה של הקיץ בגן הציפורים . עיר הילדים והנוער נודדת בין מרכזים שונים בישוב ומציעה הפעלות לילדים בסיוע ובהדרכה של בני נוער מהישוב. השבוע נערכה ביום שני האחרון, 3.7.17,  בגן בציפורים הופעה של "הקרקס הרוסי" , כמו כן ,הוצעו למשתתפים הרבים שהגיעו מתחמי לגו, בועות סבון ומתנפחים.

ביום חמישי,  6.7.17 ייערך אירוע פתיחת הקיץ "אולטראס" עם  DJ ולהקת הנוער well-done  במסיבה אל תוך הלילה במתחם ביג.

נוסף לפעילות מחלקת הנוער היישובית של אגף החינוך מקיימת המועצה באמצעות היחידה הסביבתית וועדת אירועים הפעלות "ירוקות" ללא תשלום לילדים ולכל המשפחה. מידי יום חמישי יתקיימו סדנאות, הצגות והפעלות בנושאי מיחזור ואיכות סביבה בגינות ובפארקים במושבה.

הפעילויות הרבות יימשכו גם בשבועות הקרובים – ב10.7.17 תתארח העיר הנודדת ב"חלומות כרכור" עם הקלאסיקות האהובות על הילדים, "בגדי המלך החדשים", ב 20.7.17 בנווה פרדסים "עוץ לי גוץ לי" , ב2.8.17 בפארק "יובלים" עם ההצגה "דג הזהב", ב8.8.17, באחוזה ירוקה עם "הקרקס הרוסי" וב- 17.8.17, בשדרות הציונות עם מופע הקסמים "מג'יק סטאר".

עוד בתכנית לחודשי הקיץ מסיבות אזניות במרכז הנוער "בני ברית", מופעי סטנד אפ של חן מזרחי ודניאל אסייג, ערבי קריוקי וסרטים, בילויים מאורגנים ומשותפים לסינמה סיטי, לסופרלנד וללונה פארק, לשפיים ולימית 2000, טורנירים ספורטיביים בענפי הכדורסל, הכדורגל, תחרות הפרסומת הטובה ותערוכות משותפות , מתחם מדעים-תכנות וחלל, מרכזי נוער פתוחים בערבים וסדנאות קיץ בתכנות ובאמנות ותנועה ועוד ועוד.

את פתיחת השנה תציין מחלקת הנוער היישובית בערב הוקרה מסורתי לנוער המתנדב . הערב ייערך השנה בבמה המרכזית של מתחם השוק הישן המחודש במושבה. 7.9.17 בשעה 20:00 יופיעו להקות נוער של פרדס חנה כרכור , כאשר המופע המרכזי יהיה של הזמר אביאור מלסה.

ראש המועצה, חיים געש, מסר כי פעילות מחלקת הנוער נועדה לאפשר לבני הנוער לבלות באופן בטוח, מסודר ומהנה בחודשי החופשה. לצעירים המבקשים לצאת  לבלות מחוץ לישוב גם השנה יפעל פרויקט קווי לילה של משרד התחבורה בישוב. מחלקת הנוער היישובית פעילה לכל אורך השנה באמצעות פרויקטים רבים,  אך חודשי יולי-אוגוסט גדושי פעילויות- הופעות, סדנאות, סרטים, טורנירים. אנחנו מזמינים אתכם להתעדכן בתכנית האירועים המפורטת, השקענו רבות כדי שתוכלו למצות את החופש הגדול באופן מיטבי. צאו, בלו, תיהנו, אך עשו זאת באחריות ובזהירות תוך שמירה על בטיחותכם ובטיחות חבריכם."

געש ביקש להודות ל:"מנהלת יחידת הנוער היישובית באגף החינוך, ג'ודי בנר ולרכזי הנוער על היערכות נהדרת, יסודית, מושקעת  ומקצועית לפעילות הקיץ במושבה, ולכל עובדי המועצה אשר נרתמים להצלחת שלל האירועים."

מנהלת אגף החינוך במועצה, אילנה זגול, ציינה :" תודה לג'ודי ולרכזי הנוער על בניית תכנית פעילות כה מגוונת, מעניינת, עשירה וערכית, אשר הינה חלק בלתי נפרד מתכנית העבודה השנתית של אגף החינוך. אנחנו משקיעים משאבים רבים גם בפעילויות החינוך הבלתי פורמאלי בישוב, ובבניית תכנית הפעילות תוך התחשבות בבקשות בני הנוער. האמנים, התכנים והסדנאות נועדו לספק מענה לתחומי העניין הקרובים לליבם של בני הנוער בישוב, בדגש על מנהיגות, מעורבות חברתית ומניעת התנהגויות בסיכון.  גם הקיץ, בני הנוער מפעילים את הילדים  בהתנדבות באמצעות עיר הילדים והנוער, פעילות המסייעת לחיזוק מקומם החשוב והתורם של בני הנוער בקהילה המקומית. אני מאחלת לכם ילדים ובני הנוער- קיץ מהנה ובטוח. לצד ההזדמנויות הניכרות  בדרככם הפעילו שיקול דעת, קחו אחריות על מעשיכם ושימרו על עצמכם. "מסרה זגול.

פרטים מלאים על כלל האירועים באתר המועצה ובדף הפייסבוק של הרשות

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.