תחרות נשים בהייטק – מי היזמית המבטיחה?

0

בתחרות ישתתפו מיזמים שהוקמו ומנוהלים על ידי נשים, כמו עיצוב עצמי און ליין של תכשיטים, סחר חליפין בין נשים, משחקים ללא חלוקה מגדרית, שימוש בחוכמת המונים לעסקים ועוד

computer-1185626_640-300x200 תחרות נשים בהייטק - מי היזמית המבטיחה?
צילום: PIXABAY

מיזמי הייטק מקוריים שהוקמו ומנוהלים על ידי נשים יתמודדו בתחרות ראשונה מסוגה שתערך ביום שני הקרוב (30 במאי) בתל אביב. בתחרות תתמודדנה יזמיות שתצגנה את החברות שהקימו וישתתפו בו נציגי קרנות הון סיכון, משקיעים וחברות ההייטק הגדולות.

באירוע יוצגו מיזמי נשים שנבחרו מתוך 52 מועמדות ובעלי פוטנציאל צמיחה רב כולל סחר חליפין בין נשים בלבד, עיצוב עצמי און ליין של תכשיטים שמאפשר לכל אדם לעצב לעצמו תכשיט מיוחד ושונה על פי טעמו, משחקים לילדים ללא חלוקה מגדרית של תפקידי גברים ונשים שמונעים יצירת קיבעונות מגבילים בגיל צעיר, שימוש בחוכמת המונים לפיתוח עסקים ועוד.

במהלך הערב תקבל כל מתמודדת מספר דקות להציג את החברה שהקימה והרעיון שעומד מאחוריה. צוות השופטות יורכב אף הוא כולו מנשים בעלות ניסיון בתחום ההייטק. הזוכה תקבל ליווי צמוד בפיתוח המיזם וגיוס משקיעים, משרד מאובזר ומעוצב ב MERKSPACE ואפשרות לחשיפה באירועים.

התחרות היא יוזמה של ספיר שפיגל, מייסדת ומנהלת מרקספייס, במטרה לעודד נשים, שמהוות כיום על פי הערכה רק 20% מהעוסקים בתחום ההייטק. לדבריה, יצירת איזון בין המינים בתחום ההייטק הוא אינטרס של כולם ויוצר חברה יעילה, פוריה יותר עם מגוון רחב של רעיונות ונקודות מבט שונות. לנשים יש תרומה עצומה הן בעולם העסקים והן במיזמים מיוחדים שפונים בעיקר לקהל של נשים והורים מתוך הבנה של צרכיהם, כפי שבא לידי ביטוי אצל המתמודדים בתחרות.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.