יקבי כרמל מתכוננים לפסח

0

האירוע נערך ב'אנגלו ונינה' תחת הקונספט 'יקבי כרמל – שפע של רגעי שמחה' וכלל שולחן אבירים ארוך עם ארוחה חגיגית בניצוחם של קייטרינג מחניודה

במסגרת האירוע אמר גלעד הלוי, יו"ר הדירקטוריון של יקבי כרמל: "יקבי כרמל הם העבר, ההווה והעתיד של מדינת ישראל, היקב האהוב והוותיק בישראל מאז ועד היום. בקבוקי היין של יקבי כרמל נמצאים על שולחנות כמעט כל בית ישראל במשך כל השנים ומחזקים את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות."

רן אסא, מנהל השיווק הוסיף כי: "עולם היין הוא מאוד עונתי, לקראת חג הפסח מכירות היין גדלות באופן משמעותי, ומהוות כשליש מסך המכירות השנתיות. מיליוני בקבוקים של יינות ישראליים מגיעים למדפי רשתות השיווק וחנויות היין, ולא פשוט לבחור מבניהם יינות לחג. ממחקרים שערכנו עולה כי מרבית צריכת היינות בשוק המאורגן  היא בטווח מחיר של עד 40 ש"ח."

עוד הוסיף אסא: "למרות שיקבי כרמל פועלת בכל רמות המחירים, ועל מנת לענות על הצורך לחג פסח הקרב ובא ונחשב גם לחג היין החלטנו להתמקד ביינות הנגישים והאיכותיים שלנו, יינות שיש אפשרות לכל אחד לקנות, הנותנים תמורה טובה ומלאה לכסף- פרייבט קולקשיין וסלקטד, הסדרות האיכותיות שלנו, המציעות יינות מצוינים הנותנים את התמורה הטובה ביותר לכסף."

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.