אושר פרויקט "אור ים" שיכפיל את אוכלוסיית אור עקיבא

2

המיזם של החברה לפיתוח קיסריה ועיריית אור עקיבא לבניית 3,480 יחידות דיור יכלול תמהיל מגוון

של בתים צמודי קרקע, בניה מרקמית, ומגדלי מגורים עד 15 קומות. בפרויקט גם 350 דירות 3 חדרים בנות 80 ו-90 מ"ר.

אור ים שילוב של אורבני ואקולוגי שכונה טובלת בירוק. הדמייה: וויופוינט

החברה לפיתוח קיסריה תשווק את הקרקע לבנייה רוויה לחברות יזמיות ולחברות ביצוע שיעמדו בסטנדרטים גבוהים ביותר של בנייה.

השטחים לצמודי הקרקע ישווקו גם לציבור הרחב.

בסוף השבוע אישרה ועדת התכנון המחוזית חיפה את אחד מפרויקטי המגורים הגדולים שיוקמו בשנים הקרובות מחוץ לגוש דן.

שכונת הענק החדשה – אור ים שיזמה קרן רוטשילד קיסריה בשיתוף עם ראש העיר אור עקיבא, יעקב אדרי, תכלול 3480 יחידות דיור משולבות שטחי ציבור, מסחר ומשרדים.

השכונה החדשה, בשטחה המוניציפאלי של אור עקיבא,  תשתרע על שטח של כ- 1,057 דונם, קרקע בבעלות קרן קיסריה וקרקעות מדינה.

אור ים, תכלול תמהיל מגוון של בתים צמודי קרקע, בנייה מרקמית ומגדלים בגובה של עד 51 קומות. אדרי מציין כי הפרויקט, שצפוי להכפיל את אוכלוסיית אור עקיבא, יכלול גם פתרונות דיור לזוגות צעירים – כ-053 דירות 3 חדרים בנות 08 מ"ר ו- 09 מ"ר.

לשירות תושבי אור ים והסביבה, יעמדו שטחים מסחריים בהיקף של כ- 35,000 מ"ר. "אור ים יהיה פרויקט הדגל של אור עקיבא בשנים הקרובות" מציין ראש העיר אור עקיבא, יעקב אדרי.

מ"מ יו"ר קרן רוטשילד קיסריה, שלמה ינאי, מסר כי "אור ים" משלבת את האורבני עם האקולוגי ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה מלאה לציפיות שעלו בקרב קהלי היעד במחקרי השוק שביצעה החברה לפיתוח קיסריה. "הפרויקט תוכנן ע"פ "סטנדרט קיסריה" – עם תשתיות חדשניות, שפע של שטחים ציבוריים פתוחים ופורחים ואין ספק כי תגביר עוד יותר את האטרקטיביות של אור עקיבא לאוכלוסיות מצויינות שיגיעו מקרוב ומרחוק. ינאי מציין, כי פירות ההשקעה בחטיבת הקרקע של קרן רוטשילד קיסריה – כמו כל רווחי הקרן – מיועדים לחינוך הגבוה ולהנגשת ההשכלה הגבוהה בפריפריה החברתית.

מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי, המוביל את מימוש חזון "אור ים", מעריך כי לאור המחקרים שבצעה החברה, חלקיו השונים של הפרויקט יאוכלסו ע"י תמהיל מגוון של משפחות צעירות איכותיות של יזמים ומדענים הפעילים בפארק העסקים והתעשייה של קיסריה, משפחות צעירות שיגיעו מצפון גוש דן, מאזור חיפה והקריות וכמובן מקרב משפרי הדיור תושבי העיר והסביבה. תושבי השכונה החדשה ייהנו מתשתיות ציבוריות איכותיות מתקדמות, מעונות יום, גני ילדים, בתי ספר, מרכז חינוך וקהילה ומוסדות ציבור. במרכז השכונה  ישתרע פארק לינארי גדול מאוד לכל אורכה" מדגיש כרסנטי ומוסיף "כמו בקיסריה הקפדנו שגם ב"אור ים" יקושרו מוסדות החינוך והשטחים הפתוחים ברשת שבילים לרוכבי אופניים, הולכי רגל ורצים, עם נגישות בטוחה גם למערכת העירונית, שטחי המסחר והבילוי". כרסנטי הבהיר כי החברה לפיתוח קיסריה תשווק את יחידות הקרקע המיועדות לבנייה רוויה לחברות יזמיות ולחברות ביצוע שיעמדו בסטנדרטים גבוהים ביותר של בנייה וכי השטחים לצמודי הקרקע ישווקו גם לציבור הרחב.

2 Comments
  1. ברגיג רחל says

    שלום רב,
    מעוניינת לדעת אל מי עליי לפנות כדי לברר פרטים על מגרש לבנייה של צמוד קרקע ב"אור ים"?

    1. רוני פעמוני says

      קודם שיפטרו את בעיית היתושים בקסריה אי אפשר לצאת לגינות 24-7 ואין תשובות ענינייות מהחברה לפיתוח קסריה

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.