אגף האמהות בהלל יפה בכנס ייחודי

0

אולם הכנסים של המרכז הרפואי הלל יפה המה בשישי האחרון בנשים הרות ובני זוגן, שבאו ליהנות מבוקר שכלל ארוחת בוקר קלה ומפנקת יחד עם שפע של מידע מהמומחים של אגף האמהות. הפתעות נעימות נוספות כללו טיפולי מסג' של מטפלים מטעם המרפאה לרפואה משלימה של בית החולים ודוכני מציגים שסיפקו השלמה לאווירה השמחה מסביב.

במהלך ההפנינג, שנעשה בסיוע שירלי רגב וניקול ישר, הועברו הרצאות על ידי הצוות המקצועי של "הלל יפה" בנושאים מגוונים כגון: סיור וירטואלי באגף האימהות –הרצאה שהועברה על ידי ד"ר חיים דוד, מנהל חדר לידה; מהלך הלידה וההכנה אליה- הרצאה שהועברה על ידי סילבי אקרמן, מיילדת ומנחת הקורסים להכנה ללידה; סקירות אולטראסאונד במהלך ההיריון – הרצאה שהועברה על ידי פרופ'/מ אלון שרים, מנהל היחידה לאולטראסונד מיילדותי; סיוע של הרפואה המשלימה בהיריון ובלידה-  הכצאה שהועברה על ידי דנית כץ- שטרן, מטפלת מוסמכת מטעם המרפאה לרפואה משלימה של בית החולים. הרצאה נוספת שהיוותה אטרקציה לא מעטה ליולדות הייתה בנושא בחירת השם לרך הנולד – הרצאה שהעביר דב גרגור, נומרולוג.

בסיום היום התקיים פאנל של שאלות ותשובות בו ענו מומחי "הלל יפה" על שאלות בנושא היריון ולידה ובעיקר איחלו לכל הנוכחות לידה קלה ככל הניתן.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.