יום המשפחה בהלל יפה

0

הם עובדים באותו מקום עבודה, ומה שמחבר אותם זה המשפחה אבל גם האהבה למקצוע. שלושה צמדים מהמרכז הרפואי הלל יפה בפרויקט שמשלב את חג האהבה ויום המשפחה, ששניהם, באופן עוקב, חלים השבוע.

-סייף-אבו-מוך-ודר-מורן-אבו-מוך-אב-ובת יום המשפחה בהלל יפה
דר סייף אבו מוך ודר מורן אבו מוך – אב ובת

"יש לנו יחידה רפואית קטנה בבית"-  

ד"ר מורן אבו מוך וד"ר סייף אבו מוך – אב ובת. גרים בבאקה אל גרביה.

ד"ר סייף אבו מוך הוא מנהל היחידה לכבד במחלקה פנימית ב', עובד במרכז הרפואי הלל יפה מאז שנת 1983. התחיל ב"הלל יפה" כסטאז'ר, המשיך כאן התמחות פנימית ואחר כך שימש כרופא בכיר.  ביתו, ד"ר מורן אבו מוך מתמחה ברפואת ילדים במחלקת הילדים של "הלל יפה" בשנתיים האחרונות.  

הרפואה היא כנראה הכרח במשפחה, כי מתוך 5 בני המשפחה הגרעינית – 4 עוסקים בתחומי הרפואה. ד"ר סייף אבו מוך: "אישתי אחות, ושלוש מ- 4 בנותיי רופאות. אני מודה שמדובר במקצוע תובעני, ואני לא בטוח שממש עודדתי אותן לזה, אבל זה מה שהן ראו בבית, אז אולי לא הייתה להן ממש ברירה מבחינתן", הוא מסכם בחיוך.

-בסיס-ושני-בסיס-אם-ובת יום המשפחה בהלל יפה
אורלי בסיס ושני בסיס- אם ובת

"גאים בזה שיש דור המשך במקצוע הסיעוד"

אורלי בסיס ושני בסיס – אם ובת. גרות ביישוב חופית.

אורלי בסיס היא אחות אחראית בחדר לידה, מחלקת נשים ויולדות. עבודת ב"הלל יפה, כבר 30 שנה. בתה, שני בסיס- אחות במחלקה לרפואה דחופה של בית החולים (חדר המיון), מאז אוקטובר האחרון.

"אין גאה ממני על כך שהיא בחרה לעסוק במקצוע שלי, מקצוע הסיעוד", מציינת אורלי בסיס בגאווה גלויה. "יש למי להוריש את כל הידע שלי, ומי יודע, אולי בסוף היא תהיה גם אחות חדר לידה, למרות שכרגע היא בחרה להיות אחות חדר מיון, עבודה תובענית ומורכבת ביותר".

-רפאל-ברבלק-ודר-איל-ברבלק-אחים יום המשפחה בהלל יפה

"בסוף יהיו במשפחה שני מומחים באורתופדית גב".

ד"ר איל ברבלק וד"ר רפאל ברבלק – אחים. גרים באבן יהודה.

ד"ר איל ברבלק הוא מנהל היחידה לעמוד שדרה וגב במערך האורתופדי של המרכז הרפואי הלל יפה מזה כ- 3 שנים, "נחת למרכז הרפואי הלל יפה ישירות מאנגליה, שם עבד מספר שנים. אחיו, ד"ר רפאל ברבלק –מסיים בימים אלו את תקופת הסטאז' אותה עשה בשנה החולפת ב"הלל יפה". מכיוון שהוא רוצה ללכת בעקבות אחיו לתחום של אורתופדית גב, את ההתמחות הוא חייב לעשות בבית חולים אחר. ד"ר איל ברבלק: "יש בינינו הפרש של תשע שנים ואני גאה לומר שאמנם לא שכנעתי אותו ללכת ללמוד רפואה ולעסוק בזה, אבל מהרגע שהבחירה נעשתה, אני זה שאמר לו שילך להיות אורתופד"

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.