מונדיאל של שחמט בחריש

0

השבוע התחרו  בית הספר הממלכתי תלמי רון מול בית הספר הממלכתי דתי תלמי הדר בתחרות שחמט.

ראש המועצה יצחק קשת: "משחק השחמט מפתח את השכל, מאפשר להתמודד עם אתגרים לא פשוטים ומצליח גם במקביל לתרום לאווירת גיבוש בין בתי הספר

בתחרות בין שני בתי ספר במועצת חריש שהתקיימה השבוע ביום ב' התחרו בית הספר הממלכתי *תלמי רון בבית הספר הממלכתי דתי תלמי הדר במשחק השחמט. עשרות תלמידים ישבו במשך שעות ארוכות וניסו לפצח את המהלך שיוביל אותם לניצחון.

במהלך השנה עברו כ-40 תלמידים מכיתות א'-ו' בבתי הספר תלמי רון ותלמי הדר אימוני שחמט מסודרים. האימונים בהדרכתו של המורה לשחמט אסף שחף כללו תרגול בדפי עבודה, חידות שחמט, תרגולים שונים, שיפור החשיבה הטקטית ומשחקים. פיתוח ענף השחמט בבתי הספר הצליח תודות למנהלות אתי רוקח וענת אורגד שגילו רצון טוב והרבה גיבוי.
הרעיון לטורניר משותף של בתי הספר התקבל בשמחה על ידי המנהלות ותרם לקירוב ושיתוף פעולה בין ילדי וילדות היישוב.

"שיתוף פעולה כזה הוא לא רגיל", אומרים בחריש, ומוסיפים ש"הגיבוש בין בתי הספר מניב פירות מרובים ובינהם התחרות הזאת שמלמדת גם על אהבה לשחמט אבל בעיקר על התמדה, ריכוז וכבוד כלפי אנשים אחרים.

בתחרות ניצחה יהב פנקר תהילה מכיתה ב וזיו לנדאו הן הסגניות,
בבנים האלוף הוא יונתן כהן, סגנו נאור בריאייב ובמקום השלישי אייל שחף מכיתה א

ראש המועצה המקומית חריש יצחק קשת הוסיף:
"ילדי חריש זוכים ללמידה מתמדת וחוויתית. משחק השחמט מפתח את השכל, מאפשר להתמודד עם אתגרים לא פשוטים ומצליח גם במקביל לתרום לאווירת גיבוש בין התלמידים שהם דור העתיד של העיר שלנו, וזו רק דוגמא אחת ללמידה השונה שאנו מחנכים אליה כאן במועצה.

בנוסף,  צריך לציין לשבח את הגיבוש הגדול שנוצר בין התלמידים,  מה שנותן תוספת משמעותית לקהילתיות שלנו שהיא הסמל המוביל של חריש"

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.