עיריית חדרה מצדיעה לעובדים הסוציאליים

0

עיריית חדרה ערכה יום הוקרה לעובדיה הסוציאליים, וזאת לרגל יום העובד הסוציאלי הבינלאומי המצוין בחודש מרץ ברחבי העולם.

ביום זה נהוג לבטא הוקרה והכרה בפעילות העובדים הסוציאליים, ותרומתם המשמעותית במאזן החברתי ושיפור איכות חייהם של אזרחים רבים.

במסגרת ההוקרה התקיים מפגש  לכל העובדים הסוציאליים ועובדי אגף הרווחה העירוני,  אשר שולב באווירה פורימית וחגיגית במיוחד.

ראש העיר צביקה גנדלמן ומנהלת אגף הרווחה זיוה היימברג בירכו את עשרות העובדים והעובדות, והדגישו את עבודתם האיכותית, מסירותם ומחויבותם לטובת תושבים הנזקקים לשירותיהם.

אגף הרווחה של עיריית חדרה פועל להגן, לשקם ולסייע לכל אדם, משפחה וקהילה הנתונים במצבים של משבר זמני או מתמשך מפאת מוגבלות, עוני והדרה, סטייה חברתית, קשיי תפקוד, אבטלה, אפליה או ניצול. עבודת שירותי הרווחה מתבצעת באמצעות עובדים סוציאליים מקצועיים ומיומנים, בסיוע עובדים סמך מקצועיים ובשיתוף פעולה של מתנדבים וארגונים נוספים בקהילה.


בין השירותים שמעניק האגף: טיפול בפרט ובמשפחה; טיפול בצוות צרכים מיוחדים, שיקום ופיגור; טיפול באוכלוסייה מבוגרת; טיפול בנוער; טיפול בהתמכרויות, שיקום האסיר ודרי רחוב; המדור לעבודה קהילתית התנדבות ושי"ל; המרכז לשלום המשפחה, טיפול ומניעת אלימות במשפחה; תחנה לטיפול וייעוץ בחיי משפחה; מרכז ילדים-הורים; מע"ש – מפעל עבודה ושיקום;
היחידה העירונית למאבק באלכוהול וסמים, ותחומי טיפול נוספים.

ראש העיר גנדלמן שיבח את עשיית העובדים הסוציאליים ועובדי הרווחה בראשות מנהלת האגף, ואמר שחוזקה של החברה כחוזק החוליה החלשה שבה, ובעשייתם הם פועלים לחיזוקה ובכך תורמים רבות לאיתנותה של העיר.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.