ביקוש חסר תקדים לשכונת הווילות אור ים

0

החברה לפיתוח קיסריה החלה בהליך המכירות לשוק החופשי של 52 מגרשים נוספים לבנייה עצמית בשכונת הווילות החדשה ב"אור-ים", שיזמה החברה לפיתוח קיסריה מקבוצת קרן אדמונד דה רוטשילד, וזאת לאחר שאנשי צבא הקבע הסתערו על צמודי הקרקע ב"אור ים", והגדילו את הביקוש מ-43 מגרשים ל-135 יחידות. בתוך כ- 4 שעות נמכרו כל המגרשים.

עשרות רוכשים שהגיעו למשרדי המכירות כבר בשעות הערב אמש העבירו את הלילה בשקי שינה כדי להבטיח את מקומם. המכירה התבצעה בשיטת כל הקודם זוכה, ועל מנת לעמוד בתנאי החתימה על השמירה, על הרוכשים היה להפקיד במעמד החתימה דמי שמירה על סך 50,000 ₪ צ'ק מזומן. תוך שעות ספורות נמכרו כל המגרשים כשעשרות רוכשים פוטנציאליים נוספים נאלצים לצאת בידיים ריקות כיוון שמלאי המגרשים אזל.

בתוך כשבועיים ימים ייחתם הסכם פיתוח מול החברה לפיתוח קיסריה ואת מלוא התמורה יהיה על הרוכשים להמציא תוך 30 יום מיום החתימה.

שכונת הווילות ממוקמת בחלקה הצפון מערבי של "אור ים" והיא תכלול 52 מגרשים להקמה של דו משפחתי וחד משפחתי. המגרשים שנמכרו הבוקר הם היחידים בשכונה ולמעשה בעיר כולה, המיועדים  לבנייה פרטית בשיטת "בנה ביתך". גודל המגרשים נע בין כ-160 מ"ר ועד 350 מ"ר והם נמכרו לציבור תמורת 800 אלף ₪ ועד לכמיליון וחצי ₪ למגרש (כולל מע"מ ומינהל ), תלוי בגודלו ובמיקומו של כל מגרש.

גיא סברסקי סגן יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד מציין: "אור ים" הוא פרויקט נדל"ן פורץ דרך בישראל. השכונה מתוכננת כעיר קטנה לכ-3,500 משפחות עם כל השירותים של עיר מודרנית. השכונה תכפיל את אוכלוסיית אור עקיבא ותהווה מוקד משיכה לתושבי האזור ולמשפחות צעירות ואיכותיות מכל רחבי הארץ.

לדברי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי: "כל 52 המגרשים בפרויקט "הווילות באור ים" נמכרו תוך כ-4 שעות בלבד. אני שמח כי מרבית הרוכשים הן משפחות צעירות ואיכותיות מאור עקיבא, פרדס חנה,  קיסריה, צפון גוש דן, ואפילו מאזור חיפה והקריות. לצד שיווק אלפי יחידות בבנייה רוויה בשכונה, היה לנו חשוב לאפשר פרויקט "בנה ביתך" בשכונה ע"מ לאפשר מימוש החלום הישראלי לצמוד קרקע בשכונה ובעיר לא רחוק מחופי הים של קיסריה."

הרוכשים ב"שכונת הווילות באור ים" מצטרפים לעשרות אנשי קבע שכבר בחרו להקים את ביתם ב"אור ים" במסגרת ההסכם שחתמנו עם המנהלת המשכנת. מדובר בשתי קבוצות של אנשים איכותיים שיתרמו ויעצימו את פיתוחה של קהילה צעירה ויחזקו משמעותית את העיר.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.