מועצת פרדס חנה כרכור בקמפיין חדש לשמירה על ישוב ירוק ונקי

0

מועצת פרדס חנה כרכור עולה בשבועות אלו עם קמפיין חדש המעודד את התושבים לשמירה על ישוב ירוק ונקי. הקמפיין יעלה תחת הסלוגן והמסר: " זה לא סיפור לשמור על מושבה ירוקה". המודעות כוללות ציור של תושב על ספר עשוי משטחי דשא בעת פינוי הגזם בביתו. בכותרת מצוין " גזם ופסולת מפנים רק במועדי האיסוף ובנקודות האיסוף".

הקמפיין עולה במטרה לעלות את המודעות לחשיבות פינוי פסולת, גזם וגרוטאות בהתאם למועדים ולמיקומים שנקבעו על ידי הרשות. פסולת אשר נערמת ברחובות מהווה מטרד תברואתי, סביבתי וחזותי.

המועצה מקפידה על מועדי פינוי האשפה הגזם והגרוטאות כדי לאפשר לתושבים השלכת פסולת מסודרת ובתדירות הנדרשת. שמירה על מועדי השלכת הגזם בהתאם לימי הפינוי ובמיקומים שנקבעו מסייעת לשמירה על ישוב נקי.

במקביל, עולה המועצה עם מודעות הקוראות לתושבים לאסוף את צואת הכלבים, גם הן תחת הסלוגן "זה לא סיפור לשמור על מושבה ירוקה."

הקמפיין יעלה בעיתונות, בשילוט חוצות, באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק של הרשות.

לצד ההסברה המועצה תגביר את האכיפה בנושא. המועצה פועלת לפינוי נאות ובמועד של הפסולת והגזם בישוב. מועדי הפינוי ונקודות האיסוף מפורסמים באתר המועצה, הקפדה על כללים אלו ושיתוף פעולה של הרשות עם התושבים תאפשר שמירה על ישוב ירוק נקי ונעים עבור כולנו.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.