גלאם ברגע לכבוד הוולנטיין ובכל יום

0

חג הוולנטיין אומנם אינו חג יהודי, אך כל סיבה לאהבה ולמסיבה בדרך כלל מתקבלים בשמחה. בין אם יש לנו בן זוג לחגוג איתו או שאנו רואים בערב החג עת טובה לחפש אהבה חדשה, כנראה שנקדיש תשומת לב רבה גם להופעה. גם מי שאינה אוהבת להשקיע ימים שלמים במחשבה על איך תתאפר או מה תלבש, יכולה להיראות נפלא באמצעות כמה טיפולי צעדי אינסטנט פשוטים. אספנו מגוון מומחים בתחומי האופנה והביוטי כדי שיחלקו מניסיונם המקצועי טיפים שישדרגו אותנו פלאים ויעזרו לנו להיראות זוהרים בלא יותר מכמה רגעים!

יש שמייחסים פרטי ביגוד, הנעלה, שיער איפור וקוסמטיקה לפאן השטחי של החיים, אך האמת היא שבדיוק כפי שהצורה בה אנו מרגישים כלפי פנים לרוב תשתקף החוצה, גם ההיפך הוא הנכון. כשאנו יודעים ומרגישים שאנו נראים טוב, אנו משדרים ביטחון רב יותר לסביבה ומרגישים חזקים ומוכנים לכבוש יעדים חדשים, בין אם בתחום הרומנטי ובין אם בחיים. לעיתים חולצה חדשה היא יותר מחולצה ולעיתים יש באיפור המכסה את הפנים הרבה יותר ממסכה יפה. הסוד הוא בכדי להיראות ולהרגיש נפלא לפני ערב וולנטיין או כל אירוע חשוב אחר לא חייבים להשקיע שעות רבות ויש טריקים רבים שיעזרו לנו להשיג את התוצאה הרצויה תוך דקות. אז איך עושים זאת?

אופנה- שדרוג מהיר להופעה

ראשית נשנה את קו המחשבה. לא כל ערב גדול או יציאה חשובה מצריכים בהכרח שמלה חדשה ויקרה. גם אם לא היה לנו זמן לרוץ לקניות או שסתם לא התחשק לנו להוציא כספים רבים, אפשר לשדרג שמלה קיימת ולהופכה לחדשה בעזרת אקססוריז שונים. לדברי מיטל שני, סטייליסטית, מעצבת ומבעלי רשת האופנה קמדן אנד שוז, "מי שמבינה אופנה יודעת כי הסוד טמון באקססוריז והנעלה מוצלחים. הצבע האדום לא סתם מסמל באופן גלובאלי אהבה, הוא משדר סקסיות, מסתוריות וחושניות. מי שלא רוצה להשקיע דווקא בשמלה או לרכוש כזו חדשה, יכולה בהחלט לבחור בכזו בצבע חלק, רצוי שחורה, שתשמש מעין קנבס אשר עליו ניתן להוסיף אקססוריז בולטים. אחת הבחירות הטובות והמתאימות ביותר לערב הוולנטיין תהיה נעל אדומה שתהפוך מיידית למוקד תשומת הלב ותיתן זריקה של צבע".

יען נוה, הבעלים של סטודיו לתכשיטים בעבודת יד "עדיים מכל הלב", טוענת כי "אפקט דומה ניתן להשיג גם באמצעות תכשיטים, שגם הם אינם חייבים להיות בהכרח יקרים. במידה והשמלה בולטת ומרשימה, רצוי לבחור בתכשיטים קטנים ושקטים יחסית, אך אם אנו רוצים להסיט את מוקד תשומת הלב מהשמלה לשדרגה, ניתן לבחור בתכשיטי אוברסייז גדולים וצבעוניים שיעשו את העבודה". דניאל בלום, מבעלי מותג תכשיטי היוקרה BLOOM  תכשיטים מציין כי "גם מי שרוצה להרשים באמצעות תכשיטים יוקרתיים, לא תמיד חייבת לקנותם וניתן להשתמש בשירות השכרה לתכשיטים ל-24 שעות המהווה פתרון נוח ויעיל וחוסך כספים רבים".

מאיה טיטו- שועה, מנהלת השיווק של קבוצת טי אנד איי, המייבאת בין היתר את שעוני קסיו לישראל, טוענת כי "על אף שכיום לכל אחד יש טלפון נייד שמורה על השעה, השעון היה ועדיין שומר מעמדו כסמל סטאטוס ופריט מרשים שתופס את העין ומספר רבות על העונדת אותו. כאשר אנו פוגשים אנשים אנו לרוב נוטים להסתכל על השעון שהם עונדים, שמעיד על טעם ואלגנטיות. שעון מטאלי ומרשים בהחלט יתאים לערב הוולנטיין וישדרג את ההופעה".

להב אור ים, מנהלת שיווק ברשת חנויות האופנה SELECT, מוסיפה כי "בימי החורף הקרים והגשומים, רגע לפני שרואים את השמלה, שמים לב דווקא למעיל או לעליונית. לדבריה, כיוון שהשמלות הנלבשות לא תמיד תואמות את מזג האוויר הקודר שבחוץ, המעיל הוא הופך להיות פריט לבוש חשוב אשר יוצר את הרושם הראשוני. כדאי לבחור במעיל מרשים ומחמם או אפילו בז'קט בסגנון בייקר המוסיף טוויסט מדליק לשמלה וישדרג גם הוא את ההופעה".

יום שיער מוצלח ברגע

לדברי מומחית השיער לילי פסקינו, מבעלי מרכזי פתרונות השיער דורון פסקינו, לא סתם אומרים שהשיער הוא כוח, הוא אחד הדברים הבולטים ביותר בקרב נשים וכשהשיער נראה נהדר, אנו מרגישות בהתאם. ישנם מגוון טיפולים המיועדים להעניק לשיער זוהר באופן מיידי, כאשר כל אחד מהם מחזיק לפרק זמן שונה. כך לדוגמא, אמפולת שמן ענבים ידועה ככזו המטפלת באופן מיידי בשיער הנראה יבש ופגום ומעניקה לו רכות, חוזק וברק הנראים לעין. ניתן לרכוש את האמפולות ולהשתמש בהן בבית באופן עצמאי או אצל מעצב השיער, רצוי כזה בעל תנור חימום מיוחד לשיער שיקבע את החומר על הראש כך שהשפעתו תחזיק לפרק זמן ממושך יותר.

טיפול נוסף אשר יעניק לשיער מראה חיוני ברגע הוא טיפול קריאטין, הידוע גם כטיפול משקם. העיקרון הוא פשוט, הקראטין הוא חלבון אשר נמצא בשיערנו באופן טבעי, אשר לעיתים אובד בשל חומרים שונים שאנו משתמשים בהם, צבעים, הבהרות וכימיקלים שונים. הטיפול למעשה מחזיר את החלבון לשיער ומחייה אותו. יש לשים לשאול את מעצב השיער באשר לחומרים בהם משתמש ולוודא כי הם אכן מאושרים על ידי משרד הבריאות.

מי שמעוניינת לשדרג את מראה השיער פלאים, להאריכו בין רגע או להוסיף נפח, יכולה להשתמש בתוספות שיער. זהו למעשה הטריק בו משתמשות כל הכוכבות ההוליוודיות הכי גדולות, מקים קרדשיאן, דרך בריטני ספירס ועד ג'ניפר לופז. ניתן להשתמש בתוספות שיער זמניות המושמות על ידי קליפסים, אותן ניתן לשים ספציפית ביום האירוע או בכאלו קבועות המושמות בשיטות שונות, כאשר דבק סיליקוני נחשבת למועדפת ביותר. רצוי לבחור במקום בו יש מלאי שיער גדול ומגוון אשר יוכל להתאים את לנו את תוספת השיער במדויק, וכן לבחור בשיער טבעי ולא מעובד, אשר אומנם עלותו גבוהה יותר, אך יחזיק שנים קדימה.

מרעננים את עור הפנים

בדיוק כמו השיער, עור הפנים הוא משהו שיש להשקיע בו לאורך כל השנה, אך בין אם התרשלנו ובין אם סתם מתחשק לנו להרגיש אקסטרה רעננות, ניתן להעניק לו מראה קורן וזוהר בין רגע על ידי שימוש של מספר דקות במסכת פילינג, אשר באמצעות שילוב של חומצות פעילות וויטמין C, מסייעים להסיר תאי עור מתים ולחדשם. טיפול מהיר כמה שעות לפני האירוע ולאחריו שטיפה במים קרים לסגירת הנקבוביות, יהפכו את העור ומראה הפנים לזוהר ורענן.

איפור- שמים דגש על השפתיים

לאחר שסיימנו עם הבגדים, השיער ועור הפנים, ניתן לעבור לאיפור. אמן האיפור יוסי ביטון מסביר כי, "אפשר להתאפר בסגנונות שונים בוולנטיין, כל אחת כראות עיניה, אבל ביום רומנטי זה אי אפשר לוותר על שפתון אדום", אומר אומן האיפור יוסי ביטון, בעל רשת של שמונה סניפים ברחבי הארץ. "הצבע האדום מזוהה עם יום אהבה תמיד, ומעניק מראה דרמטי ונועז. למראה המושלם של יום זה תמיד טוב להיראות עם ליפסטיק בצבע אדום, וכמה שיותר חזק. מומלץ תחילה לתחום את השפתיים בעיפרון אדום התואם לגוון האודם, שיעניק מסגרת מדויקת לשפתיים משורטטות, ללא נזילות, ויעניק עמידות של הליפסטיק לאורך זמן. כמובן שמומלץ גם לבחור את הליפסטיק בגוון מאט, בעל עמידות – כך השפתיים יישמרו מלאות ואטומות לאורך כל הערב. למי שאוהבת את הגוונים הבהירים יותר, מומלץ להניח גוון ורדרד או כתמתם, גם הם כדאי שיהיו בעל מרקם מאט ואטום. במקרים שבהם בחרתן להשתמש בליפסטיק שהוא פחות עמיד, מומלץ להניח קצת מייק אפ על השפתיים כדי לקבע את הליפסטיק".

לאחר שרעננו את המלתחה, השיער, העור והאיפור, כעת אפשר ללבוש חיוך רחב ולצאת ליהנות! וולנטיין שמח!

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.