עיריית חדרה תקים בעצמה את המרכז לגיל הרך בשכונת ניסן

0

המרכז יוקם במסגרת מדיניותו של ראש העיר לפתח מענים לגיל הרך וללא תרומות מגבילות.  המרכז יכלול מעון יום, טיפת חלב וחדרי טיפול ופעילות להורים וילדיהם מלידה ועד גיל 6

מרכז לגיל הרך במתנ'ס קלור. צילום: דוברות עיריית חדרה

במסגרת מדיניותו של ראש העיר צביקה גנדלמן לפתח מענים לגיל הרך עומדת העירייה להקים מרכז גדול שיספק שירותים מקיפים מלידה ועד גיל 6. המרכז יוקם במימון  בלעדי של עיריית חדרה, זאת לאחר שהעירייה ויתרה על  תרומות בסך של 4.2 מיליון שקלים של קרן קלור וקרן ויינברג.

בעירייה הוחלט לוותר על התרומה, זאת לאחר שקבלת התרומה חייבה את העירייה להוצאה של כ-28 מיליון שקלים מתקציבה. המדובר במימון אבזור המרכז והפיתוח החיצוני. כמו כן העירייה היתה צריכה להתחייב על תפעול המקום למשך 20 שנים בעלות של כמיליון שקלים לשנה.

בעיריית חדרה ציינו השבוע: " אנחנו בהחלט לא מעוניינים בקבלת תרומות שיגרמו לנו להשקעות כספיות מיותרות ובמקביל יהפכו את המקום לסקטוריאלי המיועד לציבור אחד בלבד. צריך להבין שעיריית חדרה מספיק איתנה להקים את הפרויקט בעצמה  ואז להוציא את המרכז למכרז תפעול. יש מספיק חברות פרטיות גדולות שירצו לקחת את המקום להפעלה בתנאים שאנחנו נקבע ולרווחת כל ילדי העיר חדרה. עיריית חדרה תקדם את הפרויקט ותדאג שכל ילדי העיר יוכלו לקבל שרות במקום.  

המרכז בניסן  צפוי להיות הגדול ביותר בחדרה, יכיל גם טיפת חלב חדשה ומודרנית, וכן חדרים שיאפשרו טיפול פרטני של קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, טיפול באמנות בתנועה, וכן חדרים גדולים לפעילות הורים, סדנאות, הצגות לילדים, חוגים לקטנטנים ועוד.

במקביל לתכנון המרכז יתוכנן על אותו השטח גם מעון יום, כך שבסופו של דבר יוקם קמפלקס ובו מעון, טיפת חלב וחדרי ספח לפעילות לקטנטנים, ובכך יינתן מענה כולל לגיל הרך.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.