פרויקט חלומות חריש באירוע מכירות ראשון

0

באירוע המכירות הראשון שהחברה קיימה ביום שישי האחרון נמכרו כ-12  דירות בכורה של הפרויקט.  מתחם חלומות חריש  צפוי להוסיף לעיר החדשה  252 יחידות דיור

c8-1024x576 פרויקט חלומות חריש באירוע מכירות ראשון
מתחם חלומות חריש צפוי להוסיף לעיר החדשה 252 יחידות דיור. צילום הדמיות viewpoint

חברת שיכון ובינוי נדל"ן קיימה אירוע מכירות ראשון בפרויקט "חלומות חריש" בעיר, בהשתתפות עשרות משפחות וזוגות צעירים מהאזור. במקום נרשמו 12 עסקאות מכירה של דירות 4,5 חדרים וכמו כן דירת גן.  בפרויקט הכולל 11 בנייני בוטיק בני 7-9 קומות, תמהיל דירות מגוון הכולל דירות גן, דירות 4-5 חדרים עם מרפסות מרווחות ופנטהאוזים רחבי ידיים. בכל בניין לובי מעוצב, חניה ומחסן לכל דירה. דירת 4 חדרים נמכרת החל מ1,060,000 ₪ , כולל מחסן כהטבה לחודש ההשקה.

חלומות חריש מספק הזדמנות נדירה להתגורר בעיר חדשה המתוכננת בקפידה עד לפרטים הקטנים. השטחים הירוקים בעיר צפויים לכלול שפע של ריאות ירוקות ופארק מרכזי ענק מרהיב ביופיו. כל השירותים הקהילתיים יימצאו במרחק הליכה, כולל מוסדות חינוך חדשים ואיכותיים, בניית תשתיות מראש בהתאם לדרישות ואופי החיים של האוכלוסייה בעיר, והכול על פי מיטב התפיסה התכנונית החדשה. בהקמתה של חריש הופקו כל לקחי התכנון של הערים האחרות בישראל. כעת שיכון ובינוי נדל"ן מוציאה לשיווק את פרויקט חלומות חריש, הממוקם בשכונת המגף המוקמת בימים אלו בדרום מזרח העיר. חלומות חריש , הנבנה על פי התקן לבנייה ירוקה, יעניק לתושביו את איכות החיים של העידן העכשווי.

החיבור המהיר יחסית לכביש 6 יאפשר כניסה ויציאה נוחות מהעיר לבעלי רכבים פרטיים. כמו כן, תחנת הרכבת המתוכננת לקום בסמוך לכניסה לעיר, תאפשר גישה נוחה מאוד מהעיר ואליה גם באמצעות תחבורה ציבורית.

דורית סדן סמנכ"ל שיווק שיכון ובינוי נדל"ן:" לבנות פרויקט חדש זה תמיד מרגש, קל וחומר שמדובר בפרויקט בעיר חדשה בישראל. באירוע המכירות הראשון היינו עדים לביקושים ולהתעניינות של ציבורים רחבים. אנו צופים כי המגמה הערה תמשך. מדובר בהזדמנות אטרקטיבית לדירה במחירים נוחים, בפרויקט של החברה המובילה בישראל. המגורים בחריש בכלל ובפרויקט בפרט, יאפשרו קרבה לאזורי תעסוקה, שירותי ציבור מעולים ונגישים, קהילתיות תומכת ונגישות גבוהה למטרופולין חיפה ותל אביב".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.