מיזם שיפוצים בחדרה

0

עיריית חדרה, חברת כלכלית חדרה והאגודה לתרבות הדיור חשפו בתחילת השנה את מיזם השיפוצים החדש, במסגרתו יוענק סיוע משמעותי לשיפוצים של בניינים משותפים ישנים בכל רחבי העיר.

7858-1024x576 מיזם שיפוצים בחדרה
3 בניינים המאכלסים כ-54 יחידות דיור חתמו בימים אלו על הסכם ביצוע עבודות, בסך של כ- 2 מיליון שקלים. צילום: יח"צ

הסיוע כולל השתתפות העירייה בכ- 17% מהעלות של השיפוץ, שלא תעלה על סך של  22,000 ₪ ליחידת דיור. בנוסף, מממנת עירית חדרה את שירותי התכנון, הפיקוח והלווי ההנדסי, על כל שלבי הפרויקט, באמצעות מהנדס מטעם האגודה לתרבות הדיור.

3 בניינים המאכלסים כ-54 יחידות דיור חתמו בימים אלו על הסכם ביצוע עבודות, בסך של כ- 2 מיליון שקלים; הבית המשותף ברחוב הגיבורים 52, רחוב ז'בוטינסקי 4 וברחוב הלל יפה 39ב'. עבודות השיפוץ יחלו בימים הקרובים וצפויים להסתיים בתוך כשלושה חודשים.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בירך על שיתוף של העירייה והאגודה לתרבות הדיור, ואמר כי, "לשני הגופים מטרה משותפת לשפר את חזות העיר ולפעול לשיפור איכות החיים של התושבים. העירייה שמחה לתמרץ דיירי בתים משותפים לשפץ ולרענן את הבניינים, מאחר שהפרויקט נועד לשפר את איכות חייהם וכן ישפר את פני העיר לטובת כלל תושביה. עיריית חדרה משקיעה רבות בקידום פרויקטים רבים לשיפור פני העיר, ותמשיך לעשות כך גם להבא".

מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, מר ראובן צדוק, מסר כי "אני מברך על תחילת ביצוע הליך השיפוצים בחדרה. זוהי גאווה גדולה לנו ולעיריית חדרה. האגודה לתרבות הדיור תמשיך ללוות את וועדי הבתים גם לאחר השיפוצים. אני רוצה להודות לראש עיריית חדרה, מר צביקה גנדלמן, על שיתוף הפעולה וקידום מטרות האגודה לתרבות הדיור בעירו".

ממונה מחוז צפון, מר שלומי אור, הוסיף:  "השיפוץ חשוב מאוד לשיפור איכות חיי התושבים וכמובן יוביל לעלייה ניכרת בערך נכסם. השיפוץ ייתן מראה חדש ומרענן לעיר. אני תקווה כי בניינים נוספים יצטרפו ליוזמה מבורכת זו בעתיד. בהזמנות זאת, אני רוצה להודות למנכ"ל העירייה, מר יעקב זיגדון, למהנדס העיר, מר נועם גרייף ולמנהלת הסניף המקומי, הגב' זהבה אסולין על סיועם האישי בהוצאת פרויקט גדול זה אל הפועל".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.