מכניסים חום לעיצוב הבית

0

החורף בשיאו… בחוץ קר וסגרירי כולנו רק מפנטזים להגיע הביתה אל הנעימות, השלווה וכמובן- החום. הבית הוא מקום מפלט חם ומחבק אחרי הסערות בחוץ, מקום להתרווח עם כוס תה או מרק חם ולהירגע מאירועי היום. ומהי הדרך הטובה ביותר להכניס חום לעיצוב הבית? הכניסו אליו שטיח!

שטיח הופך כל חדר לנעים ושלו יותר, מכניס תחושה חמימה ומלטפת של ביתיות ואינטימיות. מעבר לאפקט החמימות והנועם שהשטיחים מכניסים הביתה, הם אלמנט עיצובי חשוב בכל חדר. השטיחים במידה רבה אחראיים על הצבעוניות השוררת בחדר וכמובן על האווירה בו.

במרקט, החנות לעיצוב הבית באורוות האומנים, אנו מכירים במגמות העיצוביות השולטות והעדכניות ביותר ומספקים פריטים מעוצבים בהתאם לכך. יש מספר מגמות עיצוביות בולטות בעיצוב שטיחים שיכולות לשנות ולשדרג את מראה החלל מקצה לקצה:
בשנים האחרונות שלטה מגמת הקטיפה. היא התחילה בפרטי לבוש ונעליים והחלה להשתלט גם על עיצוב הבית. שטיחים דמויי קטיפה הכניסו אווירה של שיק וחדשנות והעניקו לכל חדר מראה יוקרתי, אינטליגנטי ונחשק.

גם הסגנון הסקנדינבי חזר אלינו עם שטיחים בהדפסים של צורות גיאומטריות שמעבירים אווירת קלילות, הומור ופאן בד בבד עם אווירת סטייל, תחכום וייחודיות. שטיחים אלו שידרגו כל חדר והכניסו לתוכו אמירה עיצובית חזקה וברורה.

סגנון הבוהו שיק הביא לנו את  השטיחים הצבעוניים, בצבעוניות עליזה, השטיחים הצבעונים עם הדפסי פרחים וטקסטורות הכניסו אור ושמחה לכל חדר.

ב- 2020  נראה יותר ויותר שטיחי יוטה, כותנה ועור שילוב של חומרים טבעיים וסינטטיים אשר יכניסו עיצוב נוסטלגי ומלא שיק.

במרקט, החנות לעיצוב הבית באורוות האומנים , תוכלו למצוא מבחר עצום של שטיחים מעוצבים שיכניסו לביתכם גם חמימות ואהבה לכל חדר, וגם שיק ואמירה עיצובית מקורית.
החודש הגיעה אלינו מכולה מלאה בשטיחים מעוצבים היישר מהודו, כך שתוכלו ליהנות מהעיצובים הנחשקים ביותר במינימום מחיר.

במרקט דוגלים בשיפור החוויה שלכם כלקוח, ושמים דגש על קניה במחירים ללא פערי תיווך היישר מיבואן.

בולנטיינס דיי יום שישי ה-14.2 בין השעות 9:30-14:30 יתקיים במרקט אירוע שכולו אהבה. גם מבחר ענק של עיצובים במחירים סיטונאים וגם מתנה על כל קניה מעל 200 ₪ .

MARKET, מתחם אורוות האומנים, פרדס חנה.

אתר: https://www.indigo-design.co.il/market

שעות פתיחה:  ראשון – חמישי 10:00-18:00, ימי שישי וחגים 9:30-15:00.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.