סיוע לכ-700 משפחות בישוב בקיום חגיגת פסח

0
table-manners-1081430_640-300x198 סיוע לכ-700 משפחות בישוב בקיום חגיגת פסח
צילום: PIXABAY

225 חבילות מצרכים חולקו למשפחות נזקקות במסגרת המסורת השנתית "קמחא דפסחא". כמו כן חולקו 540 תווי קניה לקשישים ולמשפחות. החבילות ותווי הקנייה נרכשו בסיוע "קרן קמחא דפסחא" ברשותו של הרב מרגלית. קרן דרוטר ומכספי חנויות יד 2. החלוקה נערכה בסיוע מתנדבי פלסאון ועובדי המועצה.

ראש המועצה חיים געש, המכהן גם כיו"ר ועדת הרווחה בשלטון המקומי אמר ש"הפעילות הנרחבת המתבצעת בכל רחבי הישוב- גם באמצעות המועצה וגם באמצעות המתנדבים והפעילים הרבים, הינה מבורכת וחשובה. לדברי געש "אנחנו שמחים לראות כי רוח ההתנדבות לא רק שאינה דועכת משנה לשנה אלא אף מתעצמת ומתרחבת. "עם הרוח החיובית הזו והחיבוק החם של הקהילה נצליח לסייע בקיום מצוות ליל הסדר וחג הפסח כהלכתו לכלל התושבים, ללא יוצא מן הכלל".

גזבר ומזכיר המועצה, רן גלר מסר כי "המועצה פועלת לקידום פרויקטים רבים לתמיכה במשפחות ובקשישים הנזקקים לתמיכה. מגוון הפרויקטים מספק מענה רגשי וחברתי לצד הסיוע הכלכלי הצנוע הניתן במסגרת מבצע זה."

מנהלת האגף לשירותי רווחה וקהילה, תמי בר ששת, ציינה כי קמחא דפסחא הוא מסורת שנתית אשר נועדה לתמוך בכל מי שזקוק לעזרה על מנת לקיים את חג הפסח בכל בית ובית בישוב." ברששת הוסיפה כי" זוהי פעילות משלימה לפעילות המתבצעת לאורך כל השנה שמטרתה היא סיוע במתן כלים לעצמאות כלכלית רגשית ותפקודית לכל פונה, כל אחד על פי יכולותיו ומגבלותיו."

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.