אביב 2016 באלוני חדרה

0

 

אלוני חדרה מציגים קולקציית אביב חדשה שמגיע בול בזמן ל"קדחת" שיפוצי האביב ופסח

אלוני חדרה, קולקציית אביב 2016. צילום: יח"צ חו"ל

חדרי השירותים והרחצה, הפכו כבר מזמן ממקום פרקטי למשכן של פינוק, לייף סטייל ואמירה עיצובית של ממש.  חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של מותגים מובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטריים, משיקה, לראשונה בישראל,  חדשנות בתחום הכלים הסניטריים: סדרה הכוללת אסלות וכיורים צבעוניים בגוונים ססגוניים של סגלגל, ירוק זית, ירוק בקבוק, חומים למיניהם ועוד.

מדובר בעיצוב חדשני של חברת גלובו (GLOBO) האיטלקית, מהמובילות בעולם התחום הכלים הסניטריים. הקולקציה מציעה: כיורים מלבניים או עגולים (קוטר 35 ס"מ) מונחים בגימור דק בחלק העליון, המעניק טאצ' עיצובי מעודן ,יוקרתי ומודרני.

האסלות המוצעות בגוונים תואמים מתאפיינות בגלזורה מלאה גם בחלק הפנימי של האסלה, מה שמעניק לאסלה אסתטיקה, תורם לשמירה על היגיינה ומאפשר ניקוי קל. בנוסף, שטיפה היקפית – בכל הדחה המים יוצאים עם כיוון השעון בכל היקף האסלה , כך שהיא נשטפת באופן אחיד וקבוע לניקוי יסודי. לאסלות ניתן לצרף מושבי אסלה בצבעים תואמים.

לדברי אלי בן יצחק מנהל תחום כלים סניטריים באלוני: "השוק הישראלי חווה קפיצה משמעותית בתחום עולם הרחצה בשנה האחרונה. בישראל יש ביקוש לחומרים באיכות גבוהה, שיתכתבו עם הטרנדים העולמיים. הגוונים שמציעה הסדרה הינם חדשנים וטרנדים ומאפשרים התאמת צבע כיור וצבע אסלה זהים, או בגוונים משלימים. בעבר היה ניתן ליצור התאמה בין כיור לאסלה רק אם הגיעו בצבע שחור או לבן. הסדרה החדשה פותחת בפנינו עולם של אפשרויות וססגוניות חדשות בחדר הרחצה, המאפשרת דרור לדמיון העיצובי, תעוזה ועיצוב אסתטי ונקי, השומר על הרמוניה בין האלמנטים בחלל"

להשיג ברשת אלוני, סניף חדרה  רח' הזגג 38 א.ת דרומי,  טל. 073-2198844

 

 

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.