סטנדרט חדש לדלתות פנים לבית

0

רב בריח משיקה את סדרת TOP לדלתות פנים – המתקדמת והטכנולוגית ביותר בשוק דלתות הפנים בישראל, בעלת עמידות רבה לנזקי מים; ההתפתחות מציבה את רב בריח כמותג המוביל בשוק הדלתות בישראל

דלתות פנים TOP רב בריח. צילום: יונתן בלום

חברת רב-בריח, המובילה את שוק הדלתות בישראל, משיקה את סדרת TOP – סדרת דלתות הפנים המתקדמת והיפה בישראל. הסדרה החדשה מציבה סטנדרט חדש בדלתות הפנים בישראל וצפויה להיות סדרת הדגל של החברה בתחום. סדרת TOP משלבת עיצוב עוצר נשימה, אסתטיקה ברמת גימור עילית יחד עם איכות בלתי מתפשרת והתאמה לצרכי השוק בישראל. לאחר שהחברה נכנסה לפעילות בקטגוריית דלתות הפנים, היא מציגה כעת את הסדרה עליה עבדו מהנדסי החברה בשנה וחצי האחרונות.

דלתות הפנים היוקרתיות מסדרת TOP, הינן דלתות בעלות עמידות גבוהה לנזקי מים ומתאימות במיוחד לקהל הישראלי. הדלתות בסדרה מיוצרות עם מילוי פלקסבורד לבידוד אקוסטי, בעלות הגנה רחבה בחלקה התחתון של הדלת למניעת נזקי מים, מנעול מגנטי לנעילה שקטה, אטם היקפי והלבשותWPC  רחבות מתכווננות או טלסקופיות. הדלתות מיוצרות במפעל רב-בריח בישראל, בגימורים שונים ועומדות בסטנדרטים הגבוהים של איכות ומצוינות המאפיינים את החברה, תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים של בקרת איכות ועיצוב .

סדרת TOP עומדת גם בסטנדרטים הגבוהים של רב-בריח בעיצוב. הסדרה כוללת דלתות בעיצובים שונים, בהם טקסטורה חלקה לבנה או שמנת, טקסטורה דקורטיבית בגוון לבן או שמנת ודלתות עם גימור צבע בחריצים, פנלים, פסי אלומיניום וחלונות. כחלק ממדיניות החברה, דלתות הפנים מתכתבות בעיצוב ובסגנון עם קולקציות דלתות הכניסה ומתוך האסטרטגיה שדלת הכניסה ודלתות הפנים הן חלק בלתי נפרד מהתפיסה העיצובית הכוללת של הבית, ובתור שכזו, הן נכללות בתהליך קבלת ההחלטות של האדריכל, או הלקוח וחלומו האישי. מרבית הבתים כיום מתוכננים ברובם כ-OPEN SPACE ודלת הכניסה נראית מרוב חלקי הבית ומהווה פריט עיצובי לכל דבר, יחד  עם העובדה שבשונה מריהוט אחר, דלת הפנים נמצאת בכל חדר וחדר, נבין כי דלת היא מוצר שיש לתת עליו את הדעת כבר בשלב התכנון ולהתייחס אליו כאלמנט עיצובי לכל דבר.

מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"ל שיווק רב-בריח: "סדרת TOP  החדשה משתמשת בעוגנים של החברה ששמים דגש רב על האיכות הגבוהה ביותר, בתוספת לביטחון ועיצוב מתקדם. כפי שאנו פועלים בשווקים השונים בהן פועלת החברה, גם בתחום דלתות הפנים גייסנו את הידע רב יחד עם המומחים בתחום דלתות הפנים, על מנת ליצור סדרה שתציב סטנדרט חדש בעולם זה".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.