רשת חינוך "עתיד" – היכרות און ליין עם ההורים והתלמידים

0

במהלך השידור סקר ראש המועצה את מהלך היציאה למכרז בית הספר העל יסודי והסביר את הנימוקים לבחירה של ועדת המכרזים ברשת החינוך "עתיד". בחלקו השני של הלייב הציג מנכ"ל רשת "עתיד" להורים את ערכי הרשת ובנוסף הסביר את חזון הרשת הייחודי למועצה המקומית בנימינה וגבעת עדה. "אני מאמין שמצאנו שותף ראוי למימוש חזון החינוך היישובי שלנו שיעזור לשפר משמעותית את חווית הלימוד של הילדים במושבות " אמר ראש המועצה, איתי ויסברג

רשת חינוך "עתיד" בשיתוף פעולה עם מנהלת אגף החינוך, מוניק ווקנין, תקדם מרחב שיתופי הנותן מענה חינוכי אקדמי לצד מענה חברתי קהילתי. הרשת תוביל את תלמידי בית הספר  להישגים לימודיים ומצוינות אקדמית בסביבות לימוד חדשניות  המקדמות הכלה ושילוב תוך הובלת תהליכי הוראה משמעותיים בכלים חדשים התואמים ערכי חינוך מתקדמים.

איתי ויסברג, ראש המועצה: "לפני כחצי שנה יצאה המועצה לניסוח פדגוגיה יישובית חדשה המכונה 'חינוך בדרך שלנו', בשיתוף מנהלי בתי הספר וצוותי חינוך. מהותה של התכנית היא בחינה וניסוח מחדש פרדיגמות חינוך קיימות כדי להתאימן לאתגרי החברה בשנים הבאות. החובה המשפטית לקיים את המכרז  בבית הספר העל יסודי של המושבות נפלה במועד מתאים ביותר בציר הזמן של התכנית החדשה, ורשת עתיד נראית כשותף מתאים ביותר לתהליך הזה".

מנכ"ל רשת עתיד, אייל קרמר: "רשת בתי הספר עתיד הינה הרשת המובילה כיום בישראל, ע"פ נתוני משרד החינוך, בין היתר בהובלת התלמידים לקבלת תעודת בגרות איכותית ומצטיינת. הרשת מפעילה כיום 50 מוסדות חינוך ב-33 רשויות ובפריסה ארצית רחבה. רשת "עתיד" תפעל החל משנת הלימודים הבאה לקידום ההישגים הלימודיים בבית הספר כמו גם לקידום שביעות רצון התלמידים וההורים מהפעילות אותה נבצע בבית הספר בשיתוף עם אגף החינוך של המועצה"

שידור הלייב התבצע בתיאום עם הנהגת ההורים הבית ספרית שהעבירו במהלך השבועיים האחרונים עשרות שאלות שהגיעו מהורי בית הספר. במועצה ביחד עם רשת עתיד ענו לחלק נכבד מהשאלות בכתב ובנוסף השיבו בשידור חי לשאלות שנותרו ולשאלות שהועברו אונליין במהלך השידור. בין הנושאים שהועלו היו מגמות הלימוד, צוות בית הספר, תכנונים עתידיים, בינוי ותשתיות ועוד.

עוד הוסיף ואמר איתי ויסברג כי "אני מברך על שיתוף הפעולה עם הנהגת ההורים. כחלק מתפיסתנו לפעול בשקיפות מלאה אל מול ההורים, התלמידים והתושבים ראינו לנכון להתייצב מול המצלמה, להסביר בצורה מפורטת על השינוי הצפוי ועל משמעויותיו ובמקביל לענות על שאלות נוספות שעלו. ברור לנו שמדובר תהליך שקורה אצלנו בפעם הראשונה מזה עשרות שנים ועל כן הוא מלווה בחששות טבעיים ובשאלות רבות".
אייל קרמר, מנכ"ל רשת עתיד: " שיתוף הפעולה עם ההורים הינו נדבך חשוב ביותר להצלחת בית הספר. הרשת דוגלת בשקיפות מידע ותהליכי ניהול מול מנהל בית הספר והרשות המקומית. רשת עתיד מובילה בחדשנות פדגוגית ותבנה בסיס עמוק שיוביל להיכרות חזקה עם בית הספר, ההורים והקהילה".

בימים אלו, נערכות פגישות התנעה של אגף החינוך במועצה והנהלת רשת "עתיד" במטרה להיערך בצורה איכותית לפתיחת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.