קובי אפללו – ב-6.9 בפרדס חנה כרכור

0

"בימות פיס", מיזם התרבות הגדול והחשוב של מפעל הפיס, התרחב השנה משמעותית ויוצא לדרך בימים אלה. מפעל הפיס יעניק במסגרת הפרויקט ל-200 רשויות ברחבי הארץ, במהלך החודשים יוני-דצמבר 2018, הזדמנות ליהנות ממופעי תרבות מבוקשים, תוך בחירת סוג המופע המתאים להם, מתוך היצע נרחב של 90 אמנים מהשורה הראשונה, כולל אמנים אהובים מהחברה הדתית והערבית.

המיזם מתקיים זו השנה השמינית ומאפשר לתושבי הפריפריה ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים הישראלים במחיר סמלי במיוחד (לעומת כניסה למופעי האמנים העומד על פי רוב על מאות שקלים). מטרת "בימות פיס" הינה להעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הפריפריה, ולאפשר למגוון רחב ביותר של אמנים ישראלים ליהנות מהאפשרות  להופיע בפני קהל נרחב בכל רחבי הארץ. חלק מהמופעים יתקיימו אף ללא תשלום.

עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס: "אני מברך את חברי המועצה לתרבות ואמנות במפעל הפיס על הצלחת מיזם התרבות והתרחבותו מידיי שנה. מפעל הפיס גאה לאפשר לציבור הישראלי בכלל ובישובים מרוחקים מהמרכז בפרט, ליהנות מהתרבות הישראלית על כל רבדיה, ויחד עם זאת להעניק הזדמנות לאמנים הישראלים להביא עצמם לידי ביטוי בפני קהל רחב יותר".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.