אושר תקציב 2016 של איגוד ערים שרון כרמל

0

 

 

5be6046d-4ed9-4bf4-852f-b94aba3b3a7d אושר תקציב 2016 של איגוד ערים שרון כרמל
יו"ר האיגוד וראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי צילום: איגוד ערים שרון כרמל

תקציב איגוד ערים לשמירת איכות הסביבה שרון כרמל לשנת 2016  אושר היום- פה אחד,  בישיבת מליאת מועצת האיגוד. יו"ר האיגוד וראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי פירט כי שנת 2016  צפויה להסתיים בעודף תקציבי , דבר המעיד על ניהול תקציב מאוזן ושקיפות בפעילות האיגוד. מנתוני התקציב עולה כי  ההוצאות הצפויות של האיגוד לשנת 2016  הינן כ- 11 מיליון ₪. מרבית הכנסות האיגוד הינן מאגרת ניטור אויר  כ- 7.5 מיליון ₪, וכן  כ-2 מיליון ₪ הכנסות ממעבדת השפכים של האיגוד ופיקוח ואגרת בנייה.  1.2 מיליון ש"ח  מההכנסות הינן מתשלומים שמעבירות הרשויות המקומיות. כמו כן  כ-300  אלף ₪ מההכנסות הינן ממשרדי ממשלה.

יו"ר האיגוד יעקב אדרי  ציין כי במהלך שנת 2015 נמשכה המגמה של הגברת ההתמקצעות וההתחדשות באיגוד הכוללת, מלבד הפעילות השוטפת, גם: הצבת מפקח- מהנדס קבוע  בתחנת הכח אורות רבין לשם פיקוח על טעינת ופריקת הפחם, הצבת מפקח בעיר החדשה חריש , בחינת סקר סביבתי מקיף למיפוי הסיכונים הסביבתיים ומשא ומתן לצירוף החברה לפיתוח קיסריה לאיגוד. חברי מליאת האיגוד אישרו את התקציב פה אחד וציינו כי הינם שבעי רצון משיתוף הפעולה ומהשירות שמספק האיגוד וביקשו מהמנכ"ל סהר לבחון את הרחבת פעילות האיגוד לתחומים סביבתיים נוספים.

אדרי, " הניהול המיטבי ומסירות העובדים בשילוב ההתמקצעות וההתחדשות מובילים את האיגוד  להיות אחד הגופים הדומיננטיים והמקצועיים  בתחום איכות הסביבה במדינת ישראל ".

 

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.