בורגר לג'נדס חדרה – ההמבורגרים שמטריפים את האזור

0

בורגר לג'נדס, מסעדת המבורגרים, משלוחים וטייק אווי כשרה מחדרה, בבעלותם וניהולם של ארתור איפרימוב ודמיטרי פייסחוב, תושבי העיר.

בורגר לג'נדס נפתח לפני כשנה וחצי, וכעת משיקה תפריט שבו הרבה מנות עם שמות מעוררי השראה בשילובי טעמים מפתיעים, שישאירו אתכם פעורי פה.

כל הטוב הזה מחכה לכם, עם תעודת כשרות ובמרחק 3 דקות בלבד מכביש 4, כשנכנסים לחדרה.
ההמבורגרים מוגשים טריים, מבשר איכותי שנטחן מידי יום במקום, יחד מגוון עצום של תוספות בקומבינציות הבית או בהתאמה אישית.

-לג׳נדס-חדרה2 בורגר לג'נדס חדרה - ההמבורגרים שמטריפים את האזור
בורגר לג'נדס חדרה – צילום גיל אבירם

ומה בתפריט?

מעבר להמבורגר לג'נדס הקלאסי (45 שקלים) תמצאו מיוחדים כמו: המבורגר לג'נדס בלאק ממבה המוגש בלחמנייה שחורה – קציצת בשר אגדית עם גבינת צ'דר טבעונית, דפי אנטריקוט ורוטב ויסקי בורבון (69 שקלים) נוטריוס – קציצת בשר אגדית עם גבינת צ'דר טבעונית, פטריית פורטובלו צלויה, שברי אגוזי לוז קלויים  (67 שקלים) מלך הרוקנ'רול – אותה קציצה אגדית בלחמניה שחורה בתוספת גבינת צ'דר טבעונית, אננס צלוי ופלפל חלפיניו ( 64 שקלים).

כמו כן התפריט מציע גם כריכי עוף / אנטריקוט ( 39 – 49 שקלים), אופציה  צמחונית וטבעונית של בורגר פטריות (44 שקלים) או ביונט מיט בורגר  (59 שקלים), ארוחות ילדים (39 שקלים),  כנפיים (34), מבחר  תוספות (16 שקלים), וקינוחים ( 12 – 34 שקלים).

כאמור, בורגר לג'נדס עושה כבוד לכוכבים ולאושיות ספורט ותרבות בלתי נשכחות, עם חוויה מיוחדת של המבורגרים בשילובים לא שגרתיים שמצטלמים מעולה ועם הלהיט המפתיע, לחמניה שחורה, שהלקוחות הוותיקים כבר מכירים ומכורים.

 

בורגר לג'נדס , כשר – מסעדת המבוגרים, משלוחים ו- TA.

רחוב הגיבורים 63, חדרה (צמוד לקניון עופר לב חדרה)

להזמנות : 052-612-6229

שעות פתיחה: ימים א – ד' 11:00 – 23:00 (יום ה' בלבד עד 23:30)

יום ו' – סגור

מוצ"ש – שעה מצאת השבת ועד 23:30

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.