בית משפט חדש וירוק בחדרה

0

בית משפט בחדרה – מאופס אנרגיה, 80% מהאנרגיה בבנייה תסופק באנרגיה מתחדשת.

בית משפט מאופס אנרגיה בחדרה. הדמייה באדיבות עיריית חדרה.

שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות בע"מ הוכרזה כזוכה במכרז למימון, תכנון, הקמה ותחזוקה לתקופה כוללת של 25 שנים של בית המשפט בחדרה. סולל בונה תתכנן ותקים את מבנה  בית המשפט המשתרע על כ 8,000 מ״ר, פרויקט ראשון מסוגו בארץ במתכונת של בניין מאופס אנרגיה. היקף כספי של הפרויקט כ- 150 מיליון שקלים ומשך תקופת התכנון וההקמה הנה כ- 36 חודשים.

סולל בונה שמה דגש רב בתכנון פרויקט קיימותי, בסטנדרט בנייה איכותי ועל פי דרישות תקן עדכניות ביותר.  משרד רכטר אדריכלים הקפידו על עיצוב רשמי ומאופק ותכנון אשר ייתן מענה מיטבי לצורכי דיירי בית המשפט והמבקרים בו.

"אנו שמחים על זכייתנו בפרויקט חשוב זה אשר תוכנן בהקפדה רבה ובהתאם לחזון הקיימות של קבוצת שיכון ובינוי, מעל 80% מהאנרגיה שצורך הבניין תסופק באמצעות אנרגיה מתחדשת ובזכות הטמעת אלמנטים בתכנון ובבניה שחוסכים באנרגיה".

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן מציין: "אחרי גני הילדים מאפסי האנרגיה שהקמנו בחדרה, עכשיו יוקם היכל  משפט מפואר, גם הוא מאופס אנרגיה. אני שמח שהעיר חדרה פורצת דרך בנושא זה ומאמין כי היכל המשפט בחדרה, יהיה מודל לחיקוי בכל הארץ ובעולם. כבר היום מגיעות לחדרה משלחות מחו"ל ללמוד ולהתרשם מגני הילדים מאופסי האנרגיה שלנו".

  

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.