בכורה ארצית ליצירת מחול "בינינו" מאת גיל קרר

0

יצירת מחול "בינינו" מאת גיל קרר תועלה בפרדס חנה – 1.5 יום ראשון בשעה 20:30
מרכז אומנויות הבמה ע"ש משה מאיר  מתנ"ס פרדס חנה

בינינו, גיל קרר, צילום: חסוס רוביסקו.

בשנים האחרונות מתמקם הרקדן וכוריאוגרף גיל קרר בטופ של עולם המחול הישראלי וברחבי העולם. גיל הוא רקדן וכוריאוגרף, יליד פרדס חנה  1987מתגורר ויוצר בת"א, מלמד מחול עכשווי, קונטקט ורפרטואר. עבד עם יוצרים עצמאיים רבים ביניהם ניב שיינפלד ואורן לאור, רייצ'ל ארדוס, מאיה ברינר ודנה רוטנברג. יצירותיו של גיל הופיעו בישראל, קרואטיה, שבדיה, צרפת, האיים הקנריים, מלזיה, ניו-יורק, איטליה, ספרד, רוסיה ודנמרק.

המופע "בינינו" עוסק באינטימיות – בחיפוש של מה שמעכב אותה, ובאופן בו ניתן לעשותה יותר נוכחת וזמינה. אל מול תחושת המורכבות שביחסים השונים, והכמיהה לחפש ולנתב מסלולים חדשים של זהות ותקשורת אנושית, הכוריאוגרפיה של גיל קרר משתמשת היטב ובאלגנטיות במנעד הרגשי שבין בדידות לקירבה בניסיון לפשט סוגיות אלו וליישבן.

ישירות וכנות ניכרות בשפתו התנועתית של קרר, ויוצרות עולם רגשי ייחודי. ההתמסרות לאנרגיה מוחשית פנימית  מייצרת זרם של תנועה והתרחשות שאינו מבטל את האינדיבידואל, אך פותח ומפגיש אותו עם עצמו ועם האחר באופן בלתי אמצעי. 

המשותף לשלושת היצירות היא עוצמה רגשית כבושה, מעובדת לפרטיה הקטנים ביותר של פרקי הגוף המגיעה לכלל יצירה מורכבת, מענגת ומעוררת מחשבה. 

פרדס חנה – 1.5 יום ראשון בשעה 20:30,  מרכז אומנויות הבמה ע"ש משה מאיר  מתנ"ס פרדס חנה, רח' הבוטנים 54

להזמנת כרטיסים: 04-6271420 

לטעימה מהמופע:

gilkerer.com

גיל קרר בפייסבוק

טריילר "בינינו"

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.