גם עסקים וגם איכות סביבה

0

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח ולנכסי קיסריה:"התקנת המערכות היא גם עסקה כלכלית משתלמת וגם המשך מימושה של אמנת השמירה על איכות הסביבה שלנו בפארק העסקים. כחלק מאסטרטגית הONE STOP SHOP- שלנו מול הלקוחות בפארק, החשמל הירוק שנייצר יימכר ללקוחות ולשוכרים במבנים שבגגות שלהן יוקמו המערכות, ובאופן שישפר ויוזיל את צריכת החשמל שלהם ויצמצם משמעותית גם את זיהום האוויר".

בימים אלה החלה הקמתן של 8 מערכות בגדלים שונים, ממערכות קטנות של 50 – 60 KW, עד מערכות גדולות של כ- 630KW ובסה"כ כ-2,600 KW.  לשימוש במערכות אלה יתרונות רבים וביניהם: שמירה על  איכות הסביבה – ייצור נקי של חשמל, אנרגיה לא מתכלה – משאב השמש אינו מתכלה ומזהם כמו פחם ונפט, ההתקנה על גגות – חוסכת במשאבי קרקע וכל החשמל המיוצר משמש  בשיטת "מונה נטו" לדיירי הבניינים והשוכרים, כשעודפי ייצור אם נותרים, נמכרים לרשת החשמל הארצית.

הפרויקט החדשני נעשה בשיתוף פעולה עם יצרני פאנלים וממירים סולאריים מהמובילים בעולם, משולב במערכות סולאריות בקונסטרוקציות איכותיות, המתוכננות ומיוצרות במיוחד עבורה ומלווה ע"י מיטב המומחים בתחום הסולארי: ד"ר אילן סולימאן וחברת 'נקסטקום'.

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.