די לאלימות נגד נשים

0

במטרה לקחת חלק פעיל במאבק באלימות, העמידה עיריית חדרה אוטובוס לטובת נשים שהיו מעוניינות להשתתף בהפגנת הענק.

מאחורי ההפגנה עמדו כל ארגוני הנשים בישראל, והיא התקיימה בגן צ'ארלס קלור בהשתתפות אלפי מפגינים, נשים וגברים כאחד. אלפי המפגינים קראו להעברת תקציב לתוכנית לאומית למניעת אלימות במשפחה, וכן משרד ממשלתי שיטפל בנושא, כל זאת כחלק מהמאמץ הלאומי לשים סוף לאלימות.

על הבמה צמררו את אלפי המפגינים דבריהם של שירה וישניאק שאחותה מאיה ז"ל נרצחה לפני כשבועיים בידי בן זוגה, לילי בן עמי אחותה של מיכל סלה ז"ל שנרצחה בידי בעלה, ניר אלימלך אחיה של ענת אלימלך ז"ל שנרצה בידי בן זוגה, ונואמים נוספים. בנוסף הופיעו הזמרות עדן אלנה וקרן פלס.

יוזמות ההפגנה הוסיפו כי בתקופת הקורונה מצאו עצמן מאות ואלפי נשים סגורות בביתן עם גבר אלים ועברו גיהינום לאורך כל התקופה. זאת בנוסף לעלייה במספר הסובלות מהתופעה בכל ימות השנה, והגרוע מכל – העלייה במספר הנשים שנרצחות על-ידי בני זוגן.

את חדרה ייצגה קבוצת נשים מעיריית חדרה, אגף הרווחה,  ועדת נשים, אגף נוצ"ץ, המרכז לשלום המשפחה, מועצת נשים, וכן ארגוני הנשים בחדרה: נשות הדסה, נעמת, ויצו. נשות חדרה הפגינו כשעל פניהן מסיכות שהודפסו בשיתוף העירייה, מועצת נשים וארגוני הנשים, אשר נשאו את הכיתוב: מכסים את הפה אבל לא שותקים. די לאלימות נגד נשים!".

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.