הקראטיסטים הצעירים מפרדס חנה כרכור עושים חיל

ברכות ליונתן גרישפון, איתמר רוטקיף, איתמר קורן, נועם ברקוביץ ואלכס קורץ שייצגו את ישראל בנבחרת ודורגו  במקומות 2-5 המכובדים

0

 

הישגים מרשימים לילדי פרדס חנה כרכור אשר ייצגו את נבחרת ישראל באליפות אירופה לקרטה מסורתי. בתחרות הבינלאומית שנערכה לאחרונה הצליחו 5 מתמודדים  בני הישוב להתברג במקומות הראשונים ולזכות במדליות הכסף והארד. הספורטאים המצוינים שהשתתפו בתחרות במסגרת נבחרת ישראל,  מתאמנים במתנ"ס פרדס חנה כרכור בהדרכתו המקצועית של ראובן שרף.

האלופים מבית הם- יונתן גרישפון מבית הספר "מעיינות" שזכה במקום ה-3 והמכובד, איתמר רוטקיף מבית הספר "שדות" שהגיע למקום החמישי , איתמר קורן מבית הספר "מעיינות" אשר דורג במקום החמישי באליפות אירופה, נועם ברקוביץ ממלכתי "כרכור"  גם הוא במקום החמישי ואלכס קורץ במקום השני .

באליפות הבינלאומית בלובלין שבפולין  לקחו חלק אלפי ספורטאים מכל רחבי אירופה .

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלי אטיאס ציין כי : " ברכות לספורטאים הצעירים והמוכשרים על ההישגים היפים. הישגים אלו הם ללא ספק תוצר של עבודה קשה, שעות של אימונים, עקביות והתמדה, כל התכונות אשר הופכות ספורטאי מבעל פוטנציאל למצטיין.  מידי שנה אנחנו עדים להישגים מרשימים  של הספורטאים הצעירים בני הישוב בענפים רבים בהם הקרטה המסורתי והג'ודו.

לדברי אטיאס: "התפתחותם המואצת של ענפי ספורט אלו בישוב משקפת בין השאר  את הרמה הגבוהה של מועדוני הספורט וחוגי הספורט פה בפרדס חנה כרכור. הצלחות אלו ניכרות גם במסגרת פעילויות המתנ"ס וגם במסגרות הפרטיות. בתכנית האב לספורט ניתן דגש לנושא זה בשאיפה לספק לספורטאים שלנו את התמיכה האפשרית הראויה."

אטיאס ביקש להודות גם למדריך המקצועי שמוביל את המועדון בהצלחה , ראובן שרף, להנהלת המתנ"ס ולרכז הספורט היישובי, יאיר שושן.

 

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.