זוכרים את פינקי

0

קבלת שבת מרגשת במיוחד: מאות אנשים כיבדו את זכרו של ראש המועצה המנוח מר פינקי זוארץ באירוע קבלת שבת קהילתית לזכרו. "כשחשבנו מה הדרך הנכונה לכבד את זכרו לא היה ספק שזה צריך להיות אירוע קהילתי הכולל מוסיקה, נוער, שמחה ותוכן" אמרה מיכל ורדיגר מנהלת מתנ"ס בנימינה- גבעת עדה.

האירוע כולו היה מורכב מחלקים שהיו ועודם "פינקיים"- שילוב של הרכב מוסקלי משלב עם מתמודדים עם מגבלה נפשית, דברי פרשת שבוע, נוער מנגן ושר והרבה הרבה אהבה בקהל. בין נושאי הדברים לזכרו היו איתי ויסברג ראש המועצה, שמואל גל מנהל מרכז המוסיקה, יהודה יוחננוף שהיה מנכל המועצה, אתי שחף המנהלת את תוכנית  "ניצנים" במושבות תוכנית בה פינקי האמין וטיפח ויחיעם אלטשולר חקלאי ותיק ומוביל הועדה החקלאית במושבות.

יותר מכולם רגשה את הקהילה הלל זוארץ בת ה10 שבקולה המלאכי שרה לאביה שיר געגוע ובהם המילים הכל כך מדוייקות של עידן רייכל: "לחפש מאיפה באנו ולחזור תמיד להתחלה למצוא בכל דבר עוד יופי ולרקוד עד שנופלים מעייפות או אהבה"
ראש המועצה, איתי ויסברג סיפר: " בלי מליצה, פינקי העמיס על עצמו את הכאב של כל אחד בישוב שפגש כאילו היה כאבו שלו, ועם כל הכאב הזה שהעמסנו עליו בלי משים הוא סחב שעות עבודה ארוכות לתוך הלילות, תרם בלי הכרה מכספו האישי כשהכסף הציבורי לא הספיק, איחר לארוחות שישי בבית גם כשהאורחים כבר הגיעו והרס לעצמו מול העיניים שלנו את הבריאות שלו. ואנחנו לא ראינו או ביכרנו שלא לראות כי היה לנו טוב איתו. הוא כל כך רצה שיהיה לנו טוב שלא שם לב איך הטוב הזה שלנו מדרדר אותו למקום שממנו לא חוזרים".

מנכ"לית המועצה, ניצן מחנאי- גרמן אמרה: "עד היום רבים מאתנו זוכרים את אותו מוצ"ש, את  הרגע בו התבשרנו על מותו הפתאומי של פינקי,  איפה היינו, עם מי היינו, מי סיפר לנו….אנו, עובדי המועצה, שנתיים אחרי עדיין נושאים עמנו את האובדן הגדול והגעגוע האין סופי".

יש לך מה להגיד על הכתבה? נשמח לתגובה שלך

Your email address will not be published.